خدمات حضوری بانک سپه از سر گرفته شد / تلاش برای ازسرگیری خدمات غیرحضوری طی ۴۸ ساعت اینده

تبلیغات بنری


انتخاب پایگاه داده اخبار تحلیلی (hornaz.ir):

TASNIM: هیئت مدیره بانک سپه اعلام کرد که دوباره خدمات خدمات خود را ارائه می دهد.

مصطفی پورتوافان ، عضو هیئت مدیره Sepah Bank ، عذرخواهی کرد که خدمات بانک را قطع کرد ، از صبر همه مشتریان تشکر کرد و گفت: “از ابتدای جنگ 12 روزه و به دنبال حمله سایبری به زیرساخت فناوری بانک ، من به مشتریان عزیز ارائه می دهم.

در شعبه های بانک سپه تلاش کرد

رادیوهای مربوط به اقدامات بانک سپه در روزهای ابتدایی این رویداد گفت: “در این روزها دو راه حل در دستور کار قرار گرفت.” اول ، با تأمین شعب در سراسر کشور ، مشتریان به طور موقت مجاز به دریافت مشتری در شعب بودند و اقدام دیگر دریافت بودجه توسط دستگاههای خودپرداز با هماهنگی با بانک مرکزی بود.

حقوق و مزایای کلیه حقوق را واریز کرد

یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه در ادامه خاطرنشان کرد: “در سطح دشوار اختلالات سیستماتیک ، ما توانسته ایم شرایط و حقوق و مزایای همه هموطنان را که از طریق Sepah Bank دریافت می کنند ، تسهیل کنیم و هیچ گونه وقفه ای برای این مشتریان عزیز نداریم.”

ایجاد یک سیستم بانکی متمرکز جدید در بانک سپه

سیستم جدید همزمان با یک سیستم جدید برای خدمات پایدار انتخاب شده و سیستم قبلی را جایگزین کرده است که در چند روز گذشته توسط کارشناسان ، مدیران و کارمندان بانک مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته است.

اجرای یک سیستم جدید طی چند روز یک رکورد تاریخی است

یکی از اعضای هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت که ما قدرتمندتر از قبل از هر زمان دیگری برای خدمت به همه مشتریان هستیم و اظهار داشت: “استقرار و اجرای سیستم جدید بانکی متمرکز حداقل در شرایط عادی طول می کشد ، اما با تلاش همکاران 24/7 ، این اقدام عالی چند روز طول کشید ، که یک سابقه تاریخی است.”

ایجاد خدمات کارت ، Setna و Paya ، دریافت و پرداخت و تغییر رمز عبور

وی گفت: “- ما به پایداری لازم برای خدمات کارت ، خدمات SETNA و PAYA ، دریافت و پرداخت ، تغییر رمزهای عبور ، خرید از دستگاه های POS ، پرداخت صورتحساب و خدمات غیر موجود از طریق درگاه های IPG رسیده ایم.”

ما در تلاش هستیم طی 48 ساعت آینده خدمات غیر ضروری ارائه دهیم

این نمونه کارها اعلام کرد که در 48 ساعت آینده دوباره بانک اینترنت و با Sepah Bank را اعلام کرد و گفت: “ما در 48 ساعت آینده سعی در ایجاد خدمات غیر موجود داریم.” خدمات نادرست و سیستم های اعتباری نیز به زودی از سر گرفته می شوند که همه اینها از طریق رسانه های جمعی به مشتریان اطلاع داده می شوند.

خسارت مشتری با اعتبار از ابتدای جنگ 12 روزه تحمیلی تا پایان ماه ژوئیه

وی گفت: “با اقدامات انجام شده برای کمک به فعالان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و معیشت در این مقطع بحرانی ، مشتریان اعتباری را از ابتدای جنگ تحمیل شده تا پایان ماه ژوئیه به تأخیر انداخته یا به تأخیر انداخت.”

در پایان ، به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سپه ، رادیوها دوباره از هر مشتری که در امور فعلی خود مشکلی داشتند عذرخواهی کردند و از حمایت و صبر مشتریان عزیز ما در شرایط دشوار ستایش کردند و ابراز امیدواری کردند که این بانک همچنان به خدمت به کشور ما ادامه دهد.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *