آخرین وضعیت جسمانی سعید راد اعلام شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برنا: در پی نگرانی ها و پیگیری های هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما، دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده توضیحاتی در خصوص وضعیت پزشکی و سلامتی سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون ارائه کرد.

نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلات جسمی که در سال گذشته برای سعید راد به وجود آمد گفت: سال گذشته سعید راد بر اثر افتادن روی زمین در منزل مجروح شد و پس از رفتن به او تحت عمل جراحی قرار گرفت و از بیمارستان مرخص شد و پس از یک ماه در خانه استراحت کرد.

وی تصریح کرد: روند بهبودی پدرم ادامه داشت تا اینکه مشکل قبلی به دلیل قرار ندادن پروتز مورد استفاده به خوبی در پشت وی ظاهر شد، پس از مراجعه مجدد به بیمارستان، وی را مجدداً جراحی کردند و به مدت هشت هفته فیزیوتراپی مستمر انجام شد. ممکن بود اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی دیگر قادر به راه رفتن نیست.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش هم اکنون 79 سال سن دارد، گفت: با گذشت زمان از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری مانند عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و با وجود مخالفت پدرم. من و خانواده با تایید آنها یک عمل جراحی انجام شد که متاسفانه عمل موفقیت آمیز نبود.

وی با اشاره به اینکه سعید راد حدود 10 ماه است که روی تخت دراز کشیده است، گفت: پدرم هم اکنون زیر نظر پزشک در یکی از کلینیک های تهران تحت درمان است اما دو ماه است که روند درمان ادامه ندارد. خوب است و وضعیت سلامتی او بسیار بد است.» وضعیت بهبود نیافت.

نگاه راد از عموم مردم و هواداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر دعا کنند و گفت: در این مدت هواداران، عکاسان و سینماها وضعیت سلامتی وی را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم. بر اساس خواسته او و خانواده اش هنوز هیچ خبری و عکسی از سعید راد منتشر نشده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *