آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دور جدید حراج شماره های رند همراه اول از امروز 22 تیر 1403 آغاز شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دور جدید تحویل شماره های همراه اول رند از امروز چهارشنبه 21 تیرماه 1403 آغاز شد و متقاضیان می توانند به سامانه مزایده اول و اول مراجعه کنند. بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور برای مشاهده و شرکت در مزایده.

بر اساس اصول و ساختار ارزشی اپراتور همراه اول که نشان دهنده ارائه و اجرای خدمات آسان و در دسترس عموم متقاضیان شماره رند است، واگذاری شماره تلفن همراه اول از طریق مزایده به متقاضیان عمومی و آنلاین در https://rond.mci ir اتفاق می افتد.

متقاضیان شرکت در مزایده شماره تلفن همراه اول رند باید ضمن تایید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مزایده و همچنین درج صحیح اطلاعات و شناسنامه مورد نیاز در سامانه مذکور، مبلغ 20% ودیعه ودیعه را پرداخت نمایند. مقدار اولیه شماره تلفن همراهی که در نظر دارند اقدام کنند.

تعیین اعتبار زمانی هر مزایده منوط به دو شرط است که برای تکمیل مزایده باید رعایت شود.

شرط اول پایان «مهلت قانونی» مزایده است که برای هر حراج متفاوت است و در شروع حراج اعلام می شود.

دیگر اینکه باید 8 ساعت از آخرین پیشنهاد شماره گذشته باشد. در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از پایان مهلت مزایده، مدت مزایده به مدت 8 ساعت دیگر تمدید می شود.

کلیه متقاضیان شرکت در طرح مزایده شماره های اول رند موبایل می توانند به آدرس مراجعه نمایند https://rond.mci.ir بازدید کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *