آغاز طرح برخورد با واحدهای عرضه‌ طلا و جواهرات خارجی در هرمزگان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صامت هرمزگان گفت: طرح برخورد با واحدهای عرضه طلا و جواهر خارجی در هرمزگان آغاز شد.

عبدالرضا برفی منیش گفت: لازم است مصرف کنندگان از کیفیت و کیفیت طلای خریداری شده و قاچاق نبودن آن اطمینان حاصل کنند تا در هنگام فروش با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: طلای تولید داخل دارای کد شناسایی، کد عیار و کد شهر یا شهرستان است و هر فردی که قصد خرید طلا را دارد باید به این کدها توجه کند.

پوروی مینیش گفت: تولیدکنندگان طلا باید کدی را از اداره استاندارد دریافت کنند تا هنگام دریافت سفارش، عیار و ساخت داخلی محصول مشخص باشد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل استان هرمزگان گفت: عرضه هر نوع طلا و جواهرات بدون شناسه استاندارد ایرانی و کد تولید داخلی و همچنین طلای خارجی ممنوع است و جواهرسازان مجاز به انجام آن نیستند. بنابراین آنها مجاز به عرضه طلای خارجی در واحدهای تجاری خود هستند.

وی گفت: در صورت کشف کالای قاچاق و غیرمجاز گزارش بازرسی کالای قاچاق جمع آوری و به مراجع ذیصلاح ارسال می شود.

پیگیری اینجانب: وی خاطرنشان کرد: برادران عزیزم در فرمانداری ها در صورت مشاهده تخلفات صنفی می توانند موارد را از طریق سامانه 124 پاسخگویی و رسیدگی به شکایات حوزه امنیت عمومی در استانداری تا رسیدگی گزارش دهند. . توسط بازرسان و کارشناسان.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *