آیت‌الله سیستانی: شهید نصرالله نقشی برجسته در پیروزی بر اشغالگران و آزادسازی اراضی لبنان داشت / این شهید بزرگ نمونه‌ای از رهبری کم‌نظیر طی دهه‌های اخیر بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

آیت الله سیستانی عالی ترین مرجع شیعه در جهان شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در متن بیانیه آیت الله سیستانی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم».

(از مؤمنان کسانی هستند که به وعده خدا وفادارند و منتظران او هستند و از آنها جانشینان او هستند).

در خاتمه خبر شهادت عالم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از برادرانش در مقاومت لبنان به همراه ده ها غیرنظامی بی گناه در اثر جنایت فجیع به دست ما رسید. از نسل کشی ارتش دشمن اسرائیل در حومه جنوبی بیروت.

این شهید بزرگوار نمونه ای از رهبری کم نظیر در دهه های اخیر بود که در پیروزی بر متجاوزان اسرائیلی در آزادسازی سرزمین لبنان نقش برجسته ای داشت و با تمام توان از مردم عراق در آزادسازی کشور از چنگال داعش حمایت کرد. . تروریست ها و همچنین مواضع شگفت انگیز او در کمک به مردم مظلوم فلسطین و جان گرانبهای خود را در آغوش گرفت و در نهایت آن را در این راه فدا کرد.

این مصیبت بزرگ و ضایعه بزرگ را به مردم عزیز لبنان و همه ملت های مظلوم تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای این فقید سعید غفران و رحمت واسعه و برای اولیای آن حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم مسئلت داریم. خانواده پاکش اهل بیت با آنهاست، حق تعالی با آنهاست و به خانواده و همه داغدیدگان صبر و اجر جزیل عطا می کند.

ما از آن خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت.

24/ربیع الاول/1446ق – مورخ 28/9/2024م.

دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی، نجف الاشراف

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *