آینده ۲ ستاره باسابقه به یکدیگر گره خورد؛ یکی در رم و دیگری در عربستان!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: با احتمال جدایی اسمالینگ از رم، احتمال پیوستن متس هوملز به این باشگاه افزایش یافته است.

متس هوملز مدافع آلمانی باتجربه ممکن است جایگزین کریس اسمالینگ در رم شود و مدافع سابق منچستریونایتد در حال مذاکره برای انتقال به عربستان سعودی است.

هوملز که در پایان فصل گذشته بوروسیا دورتموند را ترک کرد، در نقل و انتقالات تابستانی اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرد. باشگاه های لیگ برتری مانند برایتون و وستهم به دنبال جذب این مدافع بودند اما هیچ یک از این انتقال ها تکمیل نشد.

با این حال، طبق گفته اسکای اسپورت، هوملز در نهایت می تواند به رم بپیوندد. این تیم سری آ به دنبال تقویت خط دفاعی خود هستند و در حال حاضر انتقال ماریو هرموسو را تکمیل کرده اند که قرار است روز دوشنبه رسما به این باشگاه بپیوندد. همزمان با ورود این مدافع اسپانیایی، اسمالینگ که سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد، رم را ترک می کند و این باشگاه قصد دارد او را به لیگ حرفه ای عربستان منتقل کند.

دنیله دروسی سرمربی رم اخیراً در مورد مشکلات دفاعی ایمیچ صحبت کرد و گفت: “تعادل مثبت است و من از بازار نقل و انتقالات راضی هستم. از به دست آوردن کونه و سایماکرز بسیار خوشحالم، آنها هر دو ویژگی های خوبی دارند. ما به فردی مانند کونه نیاز داشتیم. او همان چیزی بود که بارها و بارها خواستم.» دفاع و ما مشکلات دفاعی را حل خواهیم کرد.»

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *