اتاق معارفه طارمی، در کنار جام‎‌های اینتر (عکس)

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

هواداران فوتبال در ایران بی صبرانه منتظر خبر رسمی پیوستن مهدی طارمی به اینتر هستند. مهاجم بوشهری که ماه ها پیش با انتقال آزاد از پورتو به قهرمان ایتالیا پیوست، طی روزهای آینده رسما معرفی خواهد شد.

چند سالی است که اینتر اولین عکس های بازیکنان جدید خود را در موزه و تالار افتخار این باشگاه منتشر می کند و با حضور در کنار جام ها و افتخارات این تیم بزرگ ایتالیایی به طور رسمی به هواداران معرفی می شوند. البته یک مصاحبه کوتاه هم با آنها انجام می شود.

2051962

امسال طبق معمول، اینتر علاوه بر جام های زیادی که این باشگاه کسب کرده، اولین بازیکن جدید خود را نیز معرفی کرد. پیوتر زیلینسکی، که اولین بازیکن لهستانی تاریخ اینتر بود که برای نراتزوری قرارداد امضا کرد، در موزه بزرگداشت مارها معرفی شد.

2051961

علاوه بر این، بخش رسانه ای اینتر ویدئویی را منتشر کرد که در آن زیلینسکی را مانند چند سال گذشته معرفی کرد و او را در حال بالا رفتن از کوه های پوشیده از برف نشان داد. طبیعی است که ویدیویی مشابه برای مهدی طارمی فیلمبرداری شود و باید دید سناریو آن چگونه خواهد بود.

2051963

در هر صورت باید منتظر معرفی رسمی مهدی طارمی به تالار مشاهیر اینتر، انتشار عکس های او در کنار جام های نراتزوری، فیلم کوتاه صحبت های او با هواداران و در نهایت اولین مصاحبه برای آن باشیم. موضوع. این بازیکن بعد از پیوستن به اینتر، همه آنها در یک تالار مشاهیر هستند.

سپس دپارتمان رسانه ای اینتر که همیشه ویدیوهای معرفی جالب و جذابی برای بازیکنان جدید تهیه کرده است، کلیپی در مورد طارمی منتشر می کند که احتمالاً در این ویدیو مضامین و عناصری درباره ایران خواهد داشت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *