اتفاق عجیب درباره VAR ورزشگاه خرم‌آباد!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش 3: تجهیزات واقعیت مجازی در خرم آباد آماده بهره برداری شد اما یک اتفاق عجیب باعث شد این دیدار بدون کمک داور ویدیویی برگزار شود.

چند روز پیش فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که دیدار خیبر و ذوبان با استفاده از فناوری VAR برگزار می شود و اطلاعاتی نیز در این زمینه ارائه شد. تجهیزات واقعیت مجازی ساعاتی قبل از بازی وارد خرم آباد شد اما در نهایت مورد استفاده قرار نگرفت.

فدراسیون فوتبال شب قبل از بازی خیبر و ذوب آن یک محموله VAR از گمرک دریافت و بلافاصله به خرم آباد ارسال کرد. حوالی ساعت 14 دیروز دستگاه های VAR وارد ورزشگاه تختی خرم آباد شدند و با وجود اینکه انتظار می رفت بازی با استفاده از VAR برگزار شود، این اتفاق نیفتاد!

جالب اینجاست که قرار بود VAR در این دیدار داور نخبه ایران باشد. در همان روز بازی خیبر و ذوب آهن، خود ونادیور با ماشین از شهریکرد راهی خرم آباد شد اما حضورش در نهایت بی فایده بود.

ماجرا از این قرار بود که تیم داوری دیدار خیبر و ذوب آهن تلاش زیادی برای فعال سازی فناوری VAR انجام دادند. تجهیزات این فناوری کاملاً جدید بود و از بسته بندی جدید حذف شده بود. در همین راستا مسئولان سازمان به کمک داوران رفتند تا بتوانند این سیستم را در اتاق VAR نصب کنند اما در نهایت موفق به کارکردن این سیستم نشدند تا بازی بدون کمک فیلم برگزار شود. قضاوت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *