اتفاق عجیب در کمپ حجازی؛ ۵ استقلالی تمرین را تحریم کردند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: اولین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی مرحله یک هشتم نهایی با توجه به عدم موافقت 5 بازیکن حاضر در اردوی زنده یاد ناصر هگزی به دلیل برآورده نشدن مطالباتشان، برگزار شد.

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی لیگ بیست و چهارم تنها با حضور 9 بازیکن برگزار شد!

حضور 9 بازیکن در اولین تمرین آبی ها به خودی خود عجیب بود و عجیبتر اینکه در کمپ هگازی از 9 بازیکن حاضر پنج نفر از انجام تمرین خودداری کردند!

آرمن صحرابیان، مهراد محمدی، محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و ابوالفضل جلالی اعلام کردند که به دلیل پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود برای تمرین آمادگی ندارند.

این قطعا برای تیمی که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد و در فصل جدید به قهرمانی موفق در سه جام حذفی فکر می کند اتفاق خوشایندی نیست.

گفته می شود مالک جدید پس از پرداخت 80 میلیارد تومان به باشگاه استقلال در پایان فصل گذشته، مبالغ دیگری پرداخت نکرده است و مدیران جدید این تیم برای جذب بازیکن و مذاکره با باشگاه به مشکل برخورده اند. بازیکنان فصل گذشته

– در محل تمرین استقلال، هواداران حاضر در اردوی حجاز ضمن ابراز نارضایتی از شرایط موجود، از مالک جدید باشگاه استقلال نیز انتقاد کردند و مدعی شدند که شرایط این تیم نه تنها بهتر نشده، بلکه بهتر شده است. بدتر شد!

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *