اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیس/ بازگشت ستاره قرمزها به ۶ سال قبل!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: وحید امیری در بین سه هافبک بازی با فولاد حضور خواهد داشت.

پرسپولیس – در سومین دیدار خود در رقابت های لیگ 24 باید به مصاف فولاد برود. سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دو بازی قبلی مقابل ذوب آهن و تراکتورسازی از دو سیستم متفاوت استفاده کرد و تیمش را با دو آرنج متفاوت به میدان فرستاد. گاریدو در اولین بازی تیمش را با ترکیب 4-4-2 تشکیل داد اما در بازی با تراکتورسازی از ترکیب 4-3-3 استفاده کرد.

گاریدو از 3 هافبک مقابل تراکتورسازی استفاده کرد. سنا اسدبیگی، هافبک فعلی پرسپولیس برخلاف بازی اول در ترکیب وکس پرسپولیس حضور داشت و به نظر می رسد گاریدو می خواهد در دیدار مقابل فولاد نیز به همین شکل بازی کند و تیمش را 4-3-3 کند.

با توجه به محرومیت سروش رفیعی، وحید امیری جای او را در خط هافبک خواهد گرفت و در بازی – به همراه سینا اسعد بیجی و مسعود ریگی مثلث خط میانی پرسپولیس را تشکیل خواهند داد. با توجه به انتصاب میلاد محمودی، امیری دیگر در پست دفاع چپ بازی نمی کند و در پستی که کی روش در جام جهانی 2018 در دوران اسکوچیچ از آن استفاده می کرد، بازی خواهد کرد.

بازگشت امیری به هافبک قطعا تاثیرگذاری باشگاه فرانسوی پرسپولیس را افزایش می دهد و خود وحید نیز می خواهد در این پست بازی کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *