اجاره نجومی خوابگاه و پانسیون در تهران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پژواک ایران: بررسی ها حاکی از آن است که برای اجاره ماهانه یک تخت در یک اتاق در مناطق مرکزی تهران باید بین 6.5 تا 10.6 میلیون تومان پرداخت کنید.

بررسی سکوهای اجاره اتاق در هاستل ها و هاستل های تهران نشان می دهد که برای یک تخت در یک اتاق یک نفره در مناطق مرکزی تهران که بیشتر بافت آن دفتر است، باید حداقل 6.5 میلیون تومان هزینه کرد.

حداکثر مبلغ این مبلغ 10.600.000 تومان است و در برخی از این واحدها مبلغی معادل یا کمتر از اجاره بها باید به عنوان ودیعه در نظر گرفته شود.

از آنجایی که این مسافرخانه ها و هاستل ها اغلب توسط کارمندان و کارگران درخواست می شود. اگر حقوق دریافتی را بر اساس حقوق سال 1403 وزارت کار (9 میلیون و 466 هزار تومان) قرار دهیم، حداقل هزینه اجاره یک ماهه (6 میلیون و 500 هزار تومان) برای یک اتاق در مرکز پایتخت است. در مورد افراد مجردی که سابقه کار ندارند معادل 68.68 درصد حقوق ماهیانه آنها حداکثر 10 میلیون و 600 هزار تومان معادل 112.02 درصد حقوق ماهیانه آنها می باشد.

برای اجاره اتاق هشت نفره در مرکز تهران باید حداقل 2 میلیون تومان و حداکثر 3 میلیون تومان داشته باشید. بر این اساس حداقل هزینه اجاره اتاق هشت نفره برای یک نفر بدون سابقه کار معادل 21.13 درصد حقوق ماهیانه و حداکثر هزینه اجاره اتاق هشت نفره معادل 31.70 درصد حقوق ماهیانه آنها می باشد.

البته خوابگاه‌ها و پانسیون‌های پسرانه عموماً ارزان‌تر از خوابگاه‌های دخترانه هستند. این تفاوت قیمت ها می تواند به دلایلی مانند تفاوت در حجم تقاضا، نوع تسهیلات ارائه شده و همچنین نگرانی های امنیتی مربوط به محل اقامت دختران باشد.

اجاره نجومی خوابگاه و خوابگاه در تهران

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *