احتمال ورود مجلس به موضوع ریجستری «آیفون» / نماینده اردکان: نبود ارز برای واردات آیفون بهانه است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلانا: نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: کمبود ارز بهانه ای برای واردات آیفون است و اگر دولت نتواند برای واردات چند گوشی ارز تامین کند، چگونه ارز واردات خودرو را تامین می کند؟

مصطفی بورداقان نماینده دوازدهمین جلسه شورای اسلامی در تشریح دلایل تاکید بر ثبت گوشی آیفون در کشور گفت: اگر دولت نتواند ارز لازم برای واردات چند گوشی را تامین کند چگونه تامین خواهد کرد. ارزی که برای واردات خودرو و سایر کالاها استفاده می شود؟

وی افزود: در بحث عرضه ارز، قرار شد بازاری برای ارز تشکیل شود و با توجه به قیمت موجود، مردم وارد بازار شوند و ارز خود را تامین کنند و این بهانه است ممکن است در مورد سایر کالاهای دولتی هم چنین باشد، او باید به مردم بگوید که چون ما ارز نداریم، شما هم نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید، بنابراین این دلیل موجهی نیست، و اگر ثبت نام آیفون همچنان متوقف شود. مجلس این کار را خواهد کرد. مداخله حتما

نماینده مردم اردکان تصریح کرد: سلایق مردم متفاوت است و توقف رجیستری گوشی های آیفون از یک موضوع کوچک به یک موضوع بزرگ و دغدغه ملی تبدیل شد و همین امر منجر به تشکیل بازار سیاه و دلالان این گوشی ها شد اشاره کرد که نمایندگان مجلس برای پیگیری این موضوع نامه های زیادی ارسال کردند و رفع ممنوعیت ثبت نام به یک مطالبه مردمی تبدیل شد، بنابراین دولت باید در این زمینه تدبیری بیندیشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *