احداث اولین ایستگاه شارژ خودروهای برقی مخصوص محصولات کرمان موتور در مراکز خرید تهران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

عصر ایران: شرکت کرمان موتور اولین ایستگاه شارژ خودروهای برقی را در مرکز خرید گالریا تهران نصب و راه اندازی کرد.

با توجه به اینکه یکی از مهم ترین نیازهای خودروهای شخصی و تاکسی های برقی این شرکت دسترسی آسان به ایستگاه های شارژ اختصاصی است، شرکت کرمان موتور با هدف تسهیل در استفاده از خودروهای برقی، اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی واقع در شهر تهران را ایجاد و راه اندازی کرد. مرکز خرید Galleria Valenjak

جایگاه شارژ در مرکز خرید گالریا شامل پنج شارژر خودروی برقی پرسرعت با ظرفیت 30 کیلووات و دو دستگاه جریان متناوب خودروهای برقی متعلق به شرکت کرمان موتور است که در پارکینگ مجتمع فوق الذکر نصب و راه اندازی شد. همکاری با این مرکز خرید و شرکت مپنا و هم اکنون آماده خدمات رسانی خودروهای برقی می باشد.

شرکت کرمان موتور پیشرو در برقی‌سازی حمل‌ونقل و معرفی خودروهای برقی به بازار کشور، با ارائه بهترین خدمات و توسعه زیرساخت‌های مناسب برای استفاده از خودروهای برقی در ایران، در تلاش است تا در راستای ایجاد فضای سبز گام بردارد. پیگیری اقدامات لازم برای حفاظت از محیط زیست.

شرکت کرمان موتور آماده همکاری با مراکز تجاری جهت ایجاد ایستگاه های شارژ سفارشی می باشد. بدین منظور مراکز خرید و اماکن عمومی علاقمند به ایجاد ایستگاه شارژ خودروهای برقی با مشارکت شرکت کرمان موتور می توانند درخواست خود را به آدرس ev@kermanmotorco.com ارسال کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *