اختلاف قیمت خودرو‌های کرمان‌موتور در کارخانه و بازار آزاد چقدر است؟ [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت کرمان موتور به عنوان یکی از خودروسازان خصوصی شناخته شده در ایران محصولات جدیدی را در نیمه دوم سال 1402 و نیمه اول سال 1403 به بازار ایران عرضه کرد که در مقاله – نگاهی به تفاوت قیمت کرمان می اندازیم. خودروهای موتوری در کارخانه و بازار آزاد.

خودروهای مونتاژ جدید کرمانی برای مشتریان ایرانی

کرمان موتور طی شش ماه گذشته محصولات جدیدی را به مجموعه محصولات خود اضافه کرده است. از جمله KMC X5، KMC A5 و KMC EJ7 که در واقع نسل سوم JAC S5 در ایران است، جایگزین مدل های قدیمی این کراس اوور محبوب شده است. KMC A5 در واقع SWM G01F است که یک کراس اوور کامپکت به حساب می آید و پس از چندین سال غیبت دوباره به بازار ایران بازگشته است. KMC EJ7 همچنین نسخه الکتریکی KMC J7 یا Jack J7 است. البته این محصولات هنوز به دست مشتریان نرسیده و قیمت آنها در بازار آزاد مشخص نیست.

شرکت کرمان موتور در بخش خودروهای تجاری نیز فعال است. این شرکت پیکاپ جدیدی به نام KMC T9 را روانه بازار کرد. این پیکاپ تراک بزرگتر، مجهزتر و قدرتمندتر از KMC T8 است. بزرگترین نقطه قوت KMC T9 گیربکس اتوماتیک و قیمت آن است. در واقع، مشتریان می توانند KMC T9 را با هزینه بسیار کمتری نسبت به رقبای خود خریداری کنند. در کنار عرضه خودروهای جدید، تولید و عرضه KMC K7 Cross نیز به تدریج متوقف شده است.

تفاوت قیمت خودروهای کرمان موتور در کارخانه و بازار آزاد تیر 1403:

تفاوت قیمت خودروهای کرمان موتور در کارخانه و بازار آزاد چقدر است؟ [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *