ادعای باورنکردنی مدیرعامل پرسپولیس: با بازیکن جدا شده ما ۶۸ میلیارد تومان قرارداد بسته‌اند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرعامل پرسپولیس می گوید در انتقال مهدی لیموچی از آلومینیوم به سپاهان، روابط غیر فوتبالی و صنعتی دخیل بوده است.

ردا درویش درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: هم لیموچی و هم آقای پور را می خواستیم. این دو بازیکن مصاحبه کردند و گفتند او پرسپولیسی است و مدیرعامل باشگاه رسما اعلام کرد اولین باشگاهی که برای جذب لیموچی اقدام کرد پرسپولیس بود. مستندات آن نیز موجود است. نمی دانم با چه معیاری به باشگاه دیگری می روند؟

آنها با بازیکن مجزای ما 68 میلیارد تومان قرارداد بستند

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: شنیدم یکی از این بازیکنان که از پرسپولیس به تیم دیگری رفته است، قراردادی به ارزش 68 میلیارد تومان امضا کرده است. اگر اینطور است باید ۱۰۰ میلیارد تومان به بهترین بازیکنانمان بدهیم! اینگونه با بازیکنان ما بدرفتاری شده است.

مدیران بالادستی لیموچی را برای پیوستن به سپاهان تایید کردند

وی همچنین با بیان اینکه چرا جذب مهدی لیموچی به نتیجه نرسیده است، گفت: قدرت های صنعتی بر قدرت های ورزشی پیروز شده بودند و مدیران ارشد قبول کردند که این اتفاق باید بیفتد. برای اینکه ثابت کنیم سر کار هستیم، – صبح هم نوشتیم و گفتیم بالاترین مبلغ را برای انتقالش می دهیم. روابط غیر فوتبالی و صنعتی این پیشرفت را برای آنها داشت. ما اولین نفری بودیم که درخواست دادیم و بالاترین قیمت را اعلام کردیم.

وی افزود: می دانم یکی از این تیم ها قبل از گرفتن بازیکن جدید به حداکثر بودجه خود رسیده است، پس چگونه می توانند قرارداد جدید ببندند؟ باید بدانید که اگر بازیکنی باید بین پرسپولیس و تیم دیگری یکی را انتخاب کند، اگر آن تیم 10 تا 15 میلیارد دیگر پرداخت کند، باز هم پرسپولیس را انتخاب می کند، اما حالا بازیکن به تیم دیگری می رود. چگونه می خواهد سقف بودجه را برآورده کند؟ فوتبال ما به کجا می رود؟ ببینید هر چقدر مبلغ قراردادها زیاد شده، فوتبال ما هم رشد کرده است؟ می توانید 5 بازیکن جدید که استثنایی بودند را نام ببرید؟

در دو فصل اخیر 150 میلیارد تومان گزینه مسابقات را پیشنهاد داده ایم

درویش در ادامه با بیان اینکه برخی باشگاه ها نه تنها بازار را خراب کردند بلکه فوتبال را هم تخریب کردند، گفت: متاسفانه دلالان در همه فوتبال ما ریشه دوانده اند. بانکی به کمک ما آمد و تمام بدهی های ما را در این فصل پرداخت کرد. تیم های دیگر قهرمانی را کسب نکرده اند و نمی دانند پرداخت گزینه های قرارداد چقدر دشوار است. تقریباً 150 میلیارد تومان برای گزینه قهرمانی در دو فصل اخیر پرداخت کردیم. و پس انداز این پول واقعاً سخت است. یک بانک حدود 300 میلیارد تومان به ما کمک کرد تا بدهی ها و قراردادهای اختیار معامله را پرداخت کنیم. هیچ کس این چیزها را نمی بیند.

من 50 سال است که طرفدار پرسپولیس هستم و الان مدیرعامل باشگاه هستم

وی تاکید کرد: از زمانی که به پرسپولیس آمدم ثابت کردم تحت فشار فضای مجازی و واسطه ها قرار نخواهم گرفت. خدا هم از وقتی اومدم کمکم کرده تیم خوبی بسازم. آیا پارسال که تیم را بستم بهترین بازیکنان را جذب نکردم؟ پارسال که سه عنوان قهرمانی گرفتیم بهترین بازیکنان را جذب کردیم. الان هم همینطوره هیچ هواداری به اندازه من به پرسپولیس اهمیت نمی دهد. چون من 50 سال است که طرفدار پرسپولیس هستم و الان مدیرعامل هستم. بنابراین سعی می کنم تیم بهتر را ببندم. ممکن است جلوی باشگاه تحریک نکنند و شعار بدهند. آیا هوادار بیشتر از من نگران است؟ می گویند فلان بازیکن را جذب کن، ما با آن بازیکن تماس گرفتیم و یک ماه منتظرش بودیم. جالب اینجاست که او همیشه می گوید به من علاقه مند است، اما منتظر است تا پیشنهادات دیگرش را بررسی کند. پرسپولیس همانی است که می آید، قرارداد می بندد و می رود و خیلی از مزایایش را از دست می دهد.

غیبت باهوی و حنانوف به دلیل مصدومیت بود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا سهمیه خارج از این تیم به دلیل عدم استفاده از نبیل بهوی و واحد حنانف کم شده است، گفت: نبیل بهوی از هفته چهارم آمد و در دو دیدار مصدوم شد. از طرفی وهیت حنانوف در تیم ملی کشورش مصدوم شد و کمتر بازی کرد. در آیین نامه آمده بود که اگر بازیکن خارجی سالم باشد و بازی نکند، اگر مصدوم باشد و نتواند بازی کند، سهم بازیکن خارجی از سهم بازیکن خارجی کسر می شود. گاهی مجبور می شدیم وحیدت حنوف را به دلیل مصدومیت روی نیمکت بنشینیم.

وی در پایان گفت: هواداران پرسپولیس باید بدانند که بهترین بازیکنان چه خارجی و چه داخلی را جذب می کنیم و فضای مجازی و دلالان دست ما نمی افتد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *