ادعای نائب‌رئیس کنست اسرائیل: دقیقا از مکان «حسن نصرالله» اطلاع داریم، شاید ترورش کردیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شفقنا: نسیم فیتوری، نایب رئیس کنست (پارلمان اسرائیل) و عضو کمیته روابط خارجی و دفاعی اسرائیل اعلام کرد: قصد داریم پس از آزادی گروگان ها از نوار غزه، جنگ را به جبهه شمالی منتقل کنیم.

به گزارش الجزیره، پایگاه‌ها و شهرک‌های واقع در شمال اسرائیل هر روز شاهد شلیک ده‌ها موشک و پهپاد توسط حزب‌الله لبنان است و تاکنون نتانیاهو و دیگر مقامات این رژیم بارها تهدید کرده‌اند که پس از جنگ به تهدیدات حزب‌الله پایان خواهند داد. پایان جنگ در نوار غزه.

فتوری افزود: اگرچه من با تغییر یوآو گالانت به عنوان وزیر دفاع در طول جنگ مخالفم، اما در صورت فروپاشی جبهه شمالی، گزینه دیگری وجود نخواهد داشت.

وی درباره سخنان گالانت مبنی بر بازگرداندن لبنان به قرون وسطی گفت: باید دست از رجزخوانی برداریم و دست به اقدامات عملی بزنیم و به آنها نشان دهیم که چه لیاقتی دارند. ما باید در شمال بمانیم و امنیت را تامین کنیم. بیایید او را برگردانیم، این جنگی است که هیچ راهی برای خروج از آن وجود ندارد.

این نماینده کنست اسرائیل گفت: می‌دانم که از سوی آمریکایی‌ها فشار وارد می‌شود، اما ما باید در موضع خود قاطع باشیم، همانطور که با وجود مخالفت‌های آمریکا وارد خانیونس و رفح شدیم انتخابات.» جنگ.”

نایب رئیس کنست گفت: تظاهرکنندگان اسرائیلی که می خواهند به توافق فوری برای بازگشت اسرا برسند، بازوهای حماس هستند و گفت: «این وضعیت نباید ادامه یابد ادامه سرکوب تظاهرات، توافقنامه تبادل زندانیان را از بین خواهد برد.»

وی تاکید کرد: به دنبال آزادی گروگان ها و سپس حرکت به سمت جنگ در جبهه شمالی هستیم.

الفتوری مدعی شد: ما دقیقاً می دانیم که حسن نصرالله کجا نشسته است و این رویکرد ما در روزهای آینده است، اگر راه دیگری نباشد، ممکن است او را ترور کنیم.

این نماینده کنست درباره یحیی سینوار، رهبر حماس گفت: او را هم در رهبری حماس تنها می‌مانیم.

از 8 اکتبر 2023، گروه‌های لبنانی و فلسطینی در لبنان، به ویژه حزب‌الله، با ارتش صهیونیستی تبادل آتش کردند که باعث شد شهرک‌های شمالی اسرائیل را رها کرده و هزاران شهرک‌نشین را آواره کنند.

در نتیجه حملات ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه که با حمایت مطلق آمریکا انجام شد، بیش از 135 هزار فلسطینی شهید و مجروح شدند که بیشتر آنها زن و کودک بودند. 10 هزار نفر زیر آوار مفقود شده اند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *