ارائه بیمه رایگان سرقت گوشی و سیمکارت توسط آی‌بیمه در الکامپ 1403

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بیمه آی در الکامپ 1403 به خریداران تلفن همراه اول و سیم کارت بیمه سرقت رایگان ارائه می کند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آی بیما با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه سازمانی 1403، هدیه ویژه ای را برای خریداران گوشی و سیم کارت از غرفه همراه اول تدارک دیده و به همه بیمه سرقت رایگان می دهد. خریداران

الکامپ 1403 از 18 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و تا 21 تیرماه 1403 ادامه دارد و میزبان فعالان برجسته و شرکت های معتبر فناوری از سراسر جهان است.

آی بیما به عنوان سامانه ای نوآور در زمینه خرید و مقایسه بیمه نامه به صورت الکترونیکی در این رویداد بزرگ حضور پررنگ و تاثیرگذاری دارد.

* حضور iBima در شرکت

آی بیمه، سامانه هوشمند و کاملا الکترونیکی همراه اول، از ابتدای فعالیت خود در سال 1394 تاکنون توانسته جایگاه مهمی در بازار بیمه ایران به دست آورد و خدماتی مانند بیمه سرقت تلفن همراه، بیمه شخص ثالث، مرجع بیمه، ارائه بیمه مسافرتی و غیره که به صورت آنلاین است.

این شرکت با هدف ارائه بیمه خصوصی و ایجاد تحولات جدید در صنعت بیمه در الکامپ 1403 واقع شده است.

بیشتر تعاملات iBima با بازدیدکنندگان در غرفه فروش Mobile First و با اهدای جوایز به آنها انجام می شود. تمامی خریداران اولیه سیم کارت موبایل و افرادی که گوشی را به صورت نقد و اقساطی خریداری می کنند از آی باما بیمه ضد سرقت می گیرند.

* نگاهی به دستاوردهای آی پیما در کمپ 1403

شرکت بیمه آی ضمن دعوت از کلیه علاقه مندان به حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک جهت بازدید از الکامپ 1403 و سالن اختصاصی تلفن همراه اول اعلام کرد که در مدت برگزاری این نمایشگاه فرصت سرقت رایگان فراهم شده است. علاوه بر این، کلیه بازدیدکنندگان می توانند با حضور در این سالن، از آخرین خدمات و محصولات این شرکت نوآور مطلع شوند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *