اردوغان: امیدوارم روابط تهران و آنکارا در آینده بهتر شود / ایران همسایه مهمی برای ترکیه است؛ امیدوارم در دوره جدید روابط دوجانبه با سرعت بیشتری در جهت مثبت توسعه پیدا کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه در مصاحبه خود در آلمان خواستار تقویت روابط ایران و ترکیه در دوران ریاست جمهوری این دکتر شد.

رجب طیب اردوغان در پایان سفر خود به آلمان در پاسخ به سوالات خبرنگاران توضیحاتی را درباره وضعیت نوار غزه و روابط با سوریه، ایران و انگلیس ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی؛ وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: وقتی به ترکیه برگردیم با پزشکان تماس می‌گیرم و به آنها تبریک می‌گویم. امیدوارم روابط ایران و ترکیه در آینده بهتر شود.»

اردوغان با اشاره به روابط ایران و ترکیه گفت: ترکیه بهترین روابط را با ایران در منطقه دارد. ایران همسایه مهم ترکیه است و روابط تاریخی و فرهنگی طولانی با آن داریم. امیدوارم روابط دوجانبه ایران و ترکیه در دوره جدید با سرعت بیشتری و در جهت مثبت توسعه یابد.

وی همچنین درباره افزایش روابط با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و تقویت روابط با انگلیس، اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *