اردوغان در واکنش به حمله تروریستی – آنکارا: هر دست آلوده‌ای که به ترکیه برسد، شکسته خواهد شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

باشگاه خبرنگاران: رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حمله تروریستی – به مقر صنایع هوایی این کشور اعلام کرد که کشورش به جنگ علیه انواع تروریسم ادامه خواهد داد.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه هشدار داد که کشورش به مبارزه با تروریسم در تمام اشکال آن ادامه خواهد داد و تاکید کرد که هر “دست آلوده” که بخواهد به ترکیه برسد، “شکسته خواهد شد”.

اردوغان در گفت و گو با خبرنگاران در کازان روسیه با بیان اینکه ترکیه به هیچ گروه تروریستی یا محور شرارت اجازه دستیابی به اهداف خود را نخواهد داد، گفت: حمله تروریستی – آنکارا با هدف به خطر انداختن بقا و صلح این کشور است. ” از ابتکارات آن برای تضمین استقلال کامل آن دفاع شد.

پیشتر علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه گفته بود که در حمله تروریستی که مقر صنایع هوایی ترکیه در پایتخت این کشور را هدف قرار داد، سه نفر کشته و 18 تن دیگر زخمی شدند. اگرچه این موضوع هنوز روشن نیست، اما وی اشاره کرد که دو مرد مسلح “خنثی” شده اند.

یک کلیپ ویدیویی تایید شده توسط CNN لحظه وقوع انفجار در مقر را نشان می دهد. پس از این انفجار فردی که سلاح گرم به همراه داشت در حال عبور از محلی که شبیه پارکینگ بود مشاهده شد.

در همین حال، مارک روته، دبیرکل ناتو، نگرانی عمیق خود را در مورد قربانیان ابراز کرد و تأیید کرد که با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه صحبت کرده و متعهد به حمایت از ترکیه شده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *