اردوی عجیب پرسپولیس در ترکیه / ایسنا: مدیران پرسپولیس در یکی از روستا‌های استانبول زمین تمرین اجاره کرده‌اند؛ اطراف این  زمین چراگاه دام‌های اهلی منطقه است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای برپایی اردو راهی ترکیه شد که شرایط بد این اردو مشکلات خاصی را برای این تیم ایجاد کرد.

با شروع تمرینات پرسپولیس در تهران و با تصمیم گاریدو، این تیم راهی استانبول شد تا اردوی 10 روزه را در این شهر برپا کند و برای شروع فصل جدید آماده شود. اگرچه به طور رسمی اعلام شد که پرسپولیس در تابستان راهی هلند می شود، اما برخی تناقضات ناشی از مدیران این باشگاه باعث شد تا این اردو لغو شود و پرسپولیس ترکیه را به عنوان مقصد جایگزین انتخاب کند. نکته جالب اینجاست که تعداد زیادی از مدیران پرسپولیس برای سفر به هلند روادید گرفتند اما پس از تغییر مقصد هیچ یک از آنها این تیم را همراهی نکردند.

به هر حال در نهایت پرسپولیس راهی ترکیه شد اما امکانات این اردو، شرایط زمین تمرین این تیم و برخی مشکلات دیگر این تیم را با مشکلات زیادی مواجه کرد.

طبق عکس هایی که خبرگزاری ایسنا به دست آورده است، محل تمرین پرسپولیس رختکن و امکانات کمپ تمرینی در خور این تیم ندارد. از سوی دیگر، اطراف این زمین چراگاه حیوانات اهلی به نظر می رسد. این بدان معناست که مدیران باشگاه پرسپولیس در یکی از روستاهای استانبول زمین تمرینی را اجاره کردند که هیچ یک از شرایط لازم برای برگزاری اردو را نداشت. شاید مدیران پرسپولیس می خواستند در این اردو برای تقویت بازیکنان به آنها شیر و پنیر محلی بدهند!

البته این تنها گوشه کوچکی از حواشی اردوی پرسپولیس است چرا که به نظر می رسد حیثیت و حیثیت این تیم در بازی های دوستانه حفظ نشده است.

تیم پرسپولیس روز گذشته (دوشنبه) در حالی دیداری دوستانه برگزار کرد که نام حریف پرسپولیس از سوی رسانه رسمی این باشگاه «بیکوز اسپور» اعلام شد، اما ساعاتی پس از این دیدار مشخص شد که پرسپولیس به مصاف تیم آکادمی دور افتاده است. از بودن… او حتی با بیکوز اسپور هم جایگاه و اعتبار دارد. طبیعتا افشای این موضوع در فضای مجازی باعث شد مدیران پرسپولیس با بیانیه ای کنار کشیده و «ناهماهنگی» را عامل این موضوع بدانند و در پایان به یک عذرخواهی ساده بسنده کنند.

سوال اینجاست که اگر تیم دیگری به دلیل ناهماهنگی مقابل پرسپولیس قرار گرفت، چرا رسانه رسمی باشگاه در اعلام نتیجه بازی از نام “بیکوز اسپور” ادامه داد؟ یعنی مسئول رسانه ای این تیم که در ترکیه بود متوجه نبود قرمزها با تیمی غیر از بکوسه اسپور بود یا اعلام نادرست نام این تیم برای فریب افکار عمومی بود؟ در بهترین حالت می توان حدس زد که رسانه های باشگاه پرسپولیس تصور می کردند نام حریف تدارکاتی این تیم در ترکیه مهم نیست و به همین دلیل در خبر نتیجه نام واقعی حریف را ذکر نکردند. !

در روزهایی که چند تیم از لیگ برتر انگلیس در اردوی ترکیه حضور دارند و مرور عکس ها و اخبار تمرینات آنها نشان می دهد که شرایط اردو به بهترین شکل ممکن برای آنها فراهم شده است، مدیران پرسپولیس در اقدامی قابل تامل. ، شرایطی را برای تیم خود در ترکیه برای آن مسافت فراهم کرده اند که ارتباط زیادی با تیم حرفه ای و قهرمان لیگ برتر ایران دارد. بهتر است کسانی که با چنین اردویی قرارداد بسته اند در مورد آن بیشتر توضیح دهند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *