استقلال در خوزستان زمینگیر شد، باخت نکونام با کاشته تماشایی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر آبی پوشان دیار کارون همراه بود.

تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در یکی از پرحجم ترین دیدارهای هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران – (پنجشنبه) در شهر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این دیدار را محمدحسین زاهدیور با کمک علی احمدی و صدیق رستمی بر عهده داشت.

استقلالی ها که پیش از این دیدار با چالش های زیادی روبرو بودند، پس از تساوی با ملوان در قزوین به دنبال یک برد و سه امتیاز کامل بودند اما در فولاد آرنا توقف کردند تا با شکست به تعطیلات بروند.

جواد نکونام در این دیدار برای اولین بار از بازیکنان خارجی خود دیدیه ندونگ و گائل کاکوتا استفاده کرد و ابراز امیدواری کرد با بهره مندی از تجربه و مهارت فنی روز خوبی را در خارج از کشورش سپری کند.

استقلال خوزستان با سرمربی خارجی خود بویوویچ به دنبال ایجاد ناراحتی در خانه و کسب اولین برد فصل خود بود که این اتفاق زیبا برای آنها رخ داد.

دقیقه 4: استقلال با پاس محمدحسین اسلامی روی دروازه استقلال خوزستان صاحب موقعیت خوبی شد اما سیدمحمد حسینی با یک واکنش دفاعی به موقع توپ را به کرنر زد تا این فرصت از بین برود.

دقیقه 16: خطای عجیب سید حسین حسینی در دفع توپ باعث شد ممل عبدالرضا در مقابل دروازه خالی استقلال صاحب توپ شود اما ضربه این بازیکن به میلاد زکیبور برخورد کرد و کاپیتان آبی ها نفس راحتی کشید.

دقیقه 19: توپ در محوطه جریمه استقلال به محوطه جریمه نونس رسید و این بازیکن با یک چرخش خوب مدافع مقابل خود را فریب داد و شوت کرد اما توپ از فاصله کمی به بیرون آمد.

دقیقه 28: ضربه محکم حامد بهیری با واکنش عالی سید حسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 34: کرنر ارسالی رامین رضاییان با ضربه سر روزبه جشمی همراه شد اما توپ به طرز خطرناکی از کنار دروازه جوهری به بیرون رفت.

دقیقه 69: پاس فوق العاده آندونگ در خلوت جلوی چشمانش قرار گرفت و این بازیکن به طرز عجیبی این فرصت را از دست داد.

دقیقه 80: استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و تیوه بیوما با ضربه ای خیره کننده و زیبا توپ را از کنار سیدحسین حسینی به ثمر رساند.

دقیقه 90 + 12: پاس گوستاوو بلانکو به تنهایی به کوشکی رسید و در حالی که این بازیکن موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، نتوانست از آن سوء استفاده کند و توپ را به دست ال گوهری زد.

احمد جوهری، علی حلشی، محمد حسینی، سوبان پسندیده، محمود مولت زاده، ممل عبدالرضا، داسیلوا، بهروز بارانی، حمید بهیری، اسماعیل بابایی.

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، رزبی چسمه، گائل کاکوتا، دیدیه آندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف و آرمان رمضانی (گوستاوو بلانکو).

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *