اسپری رنگ بر چیست و چه کاربردی دارد؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

آیا تا به حال خواسته اید رنگ را از سطوح فلزی و چوبی پاک کنید، اما نمی دانید بهترین روش چیست؟ اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای پاک کردن رنگ قدیمی یا تغییر رنگ سطوح چوبی و فلزی هستید، بهترین ابزار برای شما اسپری پاک کننده رنگ است.

اسپری رنگ چیست؟

اسپری پاک کننده رنگ هافمن محصولی جدید و خلاقانه برای حذف رنگ های مختلف از روی سطوح چوبی و فلزی می باشد. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی رنگ های موجود را از سطوح پاک کرده و بدون هیچ گونه آسیب و خوردگی مجددا رنگ آمیزی کنید.

اسپری پاک کننده رنگ هافمن یک محصول ابتکاری تک جزئی بر پایه کلر و حلال های خشک هوا است و همانطور که از نامش پیداست برای حذف رنگ های شیمیایی استفاده می شود.

برای پاک کردن رنگ از اسپری هافمن استفاده کنید

این محصول حاوی ترکیبات شیمیایی خاص بوده و به صورت اسپری جهت استفاده آسان توسط کاربران طراحی شده است. ویژگی مهم اسپری پاک کننده رنگ هافمن این است که از لایه های رنگ زیرین مراقبت می کند و به مصرف کننده اطمینان و اطمینان می دهد که رنگ های سطح را بدون هیچ آسیبی پاک می کند.

ویژگی بارز این محصول تولید آن به صورت اسپری و سهولت استفاده از آن برای مصرف کننده می باشد. با استفاده از این محصول فرآیند حذف رنگ ها بسیار آسان می شود و نیازی به استفاده از ابزار پیچیده و وقت گیر نیست.

نحوه استفاده از اسپری پاک کننده رنگ

برای استفاده از این محصول کافی است آن را روی سطح مورد نظر اسپری کنید و چند دقیقه صبر کنید. مولکول های شیمیایی موجود در اسپری پاک کننده رنگ هافمن در بافت رنگ نفوذ می کند و با استفاده از یک پارچه می توان آن را از هر نوع رنگی پاک کرد.

اسپری رنگ روی هافمن. جادویی برای حذف رنگ ها

اسپری رنگ هافمن (رنگ پاک کن) توسط صنایع رنگ اطلس فام تولید می شود. این اولین تولیدکننده ملی تنها در مدت 14 سال فعالیت خود توانست بیش از 40 درصد نیاز داخلی کشور را به تنهایی تامین و به بیش از 12 کشور جهان از جمله کشورهای جنوب آسیا، بخشی از آمریکا و جنوب صادر کند. آفریقا و کشورهای همسایه ایران

به دلیل سادگی و کارایی بالای این محصول، اسپری پاک کننده رنگ هافمن برای افرادی که به دنبال راهی سریع و موثر برای پاک کردن رنگ از روی سطوح چوبی و فلزی هستند، انتخابی عالی است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *