اسکوچیچ: گل خیلی ساده‌ای خوردیم/عملکرد گندوز خیره کننده‌ بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: گلی که از پرسپولیس خوردیم آنقدر ساده بود که نمی‌دانم در این مورد چه بگویم.

دراگان اسکوچیچ پس از تساوی 1-1 تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: البته بعد از این دیدار که از تیمم تماشا کردم نمی توانم بگویم 100 درصد از نتیجه بازی راضی هستم اما چه چیزی باعث خوشحالی و احساس من است. خوشحال افتخار این است که بازیکنان هر آنچه در زمین داده اند دارند، تیم ما از اوج فشار زیادی می آورد و مدت ها بود که هیچ تیمی در لیگ ایران نبود که بتواند حریف خود را به این شکل تحت فشار قرار دهد، حداقل من ندیدم. که

وی افزود: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و از آنها استفاده نکردیم. من هم مثل بازیکنان ناراحتم، اما این شروع لیگ است. انرژی خوبی که با هواداران ساختیم ارزشمند بود، اما ناراحتم که نتوانستم آنها را با خوشحالی به زمین بفرستم. گلی که دریافت کردیم خیلی ساده بود نمی دانم چه بگویم. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. هواداران متوجه شدند که این تیم تیم خوب و قدرتمندی است.

سرمربی تراکتورسازی گفت: درست می گویید، وقتی حریف کمتر از 10 بازیکن داشت، شاگردانش فکر می کردند بازی تمام شده است. فوتبال خالی از اتفاقات نیست. فراموش نکنیم که مقابل پرسپولیس بازی می کردیم، تیم قدرتمندی که اگر کوچکترین اشتباهی می کردیم مجازاتمان می کرد. بازیکنانم فشار زیادی آوردند و ابتکار عمل را در دست گرفتند و البته اگر لحظه ای تمرکزمان را از دست بدهیم و اشتباهات بچه گانه ای رخ دهد، مجازات می شویم. با این حال من به بازیکنانم افتخار می کنم.

اسکوسیچ در مورد عدم حضور شش مهاجم تیمش گفت: نمی‌دانم دروازه‌بان حریف (گیندوز) چه تعداد توپ گرفته است. برای من مهم بود که شرایط را ایجاد کنیم. تعداد شوت هایی که زدیم، فوتبال هجومی ما را نشان می دهد و ایجاد موقعیت مهمتر از گلزنی است، زیرا در فوتبال گاهی شانس با شماست و گاهی نه. بازیکنانی مثل مهدی عبدی را روی نیمکت داریم که می توانند کمک کنند اما او – این فرصت را پیدا نکرد.

وی ادامه داد: اگر ثبت نام نمی کردیم این سوال مطرح نمی شد. دلم هم می خواست که در مسابقه پیروز شویم اما نشد. این تیم جایی برای انتقاد نگذاشت و من از این بازیکنان حمایت می کنم. با توجه به قوانین دستکاری موجود در جذب بازیکن و محدودیت ها و محدودیت های قرارداد تیم ها، جذب بازیکن در این مرحله کار ساده ای نیست. اگر بازیکنی باشد که به تیم کمک کند از او استقبال می کنیم. آقای زنوزی تمام تلاش خود را می کند و به من آزادی عمل می دهد، اما یک بازیکن با کیفیت می خریم. این انتخاب من نیست که فقط به خرید بروم.

اسکوچیچ با اشاره به زمانی که به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شد، خاطرنشان کرد: دو روز مانده به اردوی تراکتورسازی به این تیم ملحق شدم و اگر زودتر آمده بودم و زمان بیشتری داشتم می توانستم بهتر از این ها را جمع کنم. تیم گرفتن یک مهاجم مثل این است که یک خرید ناگهانی انجام دهید تا سه روز خوشحال باشید و بعد متوجه شوید که خرید نتیجه نداده است. مالک باشگاه به من سلطنت رایگان داده است و ما بازیکنی خواهیم داشت که شایسته کمک باشد. اگر باز هم بازی را تماشا کنید، مهاجم ما تنها در موقعیت گلزنی نبود و همه بازیکنان در موقعیت های گلزنی در موقعیت های مختلف هستند، بنابراین نمی توان گفت در گلزنی ضعیف هستیم.

اسکوسیچ درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: حضور VAR در ایران قطعاً اتفاق خوبی است، زیرا در دنیا طبیعی است. این سیستم برای مدت طولانی در دنیا مورد استفاده قرار گرفته است. این سیستم به داور کمک می کند اما احساس می کنم قضاوت های سلیقه ای هم می تواند در VAR دخیل باشد!

وی در خصوص حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: دوست داشتم هواداران را در رختکن خودمان ببینم و چهره غمگین هر بازیکنی را ببینم که چرا نتوانستند به آنها فرصت بدهند. پیروزی بازیکنان ناراحت بودند چون نتوانستند جواب محبت هواداران را با برد بدهند. ما راه درازی در پیش داریم و قطعا می توانیم آنها را خوشحال کنیم. از همه هواداران متشکرم، از حضور آنها در زمین احساس خوبی داشتیم و امیدوارم حمایت آنها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *