اشتباهات داوری یقه اسپانیایی‌ها را گرفت؛ مانزانو و هرناندز از یورو ۲۰۲۴ اخراج شدند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

طرفداری: با خطاهای آشکار خیل مانزانو و الخاندرو هرناندز هرناندز، هر دو داور محبوب اسپانیایی از ادامه رقابت های یورو 2024 محروم شدند.

اشتباهات عجیب داوران لیگ اسپانیا برای آنها گران تمام شد تا جایی در مراحل حذفی یورو 2024 نداشته باشند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در تصمیمی قاطع چهار داور اسپانیایی را از یورو 2024 اخراج کرد. خسوس گیل مانزانو در دقیقه 35 داور اصلی بازی اتریش و فرانسه بود و در صحنه ای مشکوک به اشتباه داور بازی اتریش و فرانسه بود. یک ضربه گل به سود فرانسه اعلام کرد. بعد از این اشتباه اتریش یک گل به خودی زد و بازی را باخت. اعتراض رالف رنگنیک و عصبانیت اتریشی ها باعث شد تا یوفا تصمیم بگیرد مانزانو را از این رقابت ها کنار بگذارد. الخاندرو هرناندز هرناندز، داور VAR بازی اسکاتلند و مجارستان، در صحنه ای که به نظر می رسید باید برای اسکاتلند پنالتی اعلام شود، هیچ اقدامی نکرد و این موضوع باعث ناراحتی سرمربی اسکاتلند شد. یوفا معتقد بود که هرناندز به قوانین پایبند نیست و به همین دلیل حکم اخراج دریافت کرد.

از بین پنج داور لالیگا، خوان مارتینز مونورا تنها بازمانده اسپانیا در یورو 2024 است. او تنها به عنوان یکی از داوران VAR در مرحله حذفی این تورنمنت بازی خواهد کرد. تصمیم یوفا ضربه محکمی به داوری اسپانیا تلقی می شود. لیگ اسپانیا به عنوان یکی از قوی ترین لیگ های فوتبال در این فصل شاهد پیشرفتی در سطح داوری در سطح اروپا نبود. اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پیش از این مانزانو را به عنوان داور رسمی تنها در یورو 2024 در نظر گرفته بود و حالا او نیز تنها با یک قضاوت این مسابقات را ترک می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *