اعتراض هیات مدیره پرسپولیس به تاج: «چرا رای بیرانوند منتشر نمی‌شود؟»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: اعضای هیات مدیره پرسپولیس نسبت به اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر نقش تاثیرگذار اشتباهات داوری در فصل گذشته و عدم انتشار شکایت از دروازه بان سابق این تیم اعتراض کردند.

اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس – تشکیل جلسه دادند. در این جلسه موضوعات مهمی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد. همچنین بر اساس گزارش مدیرعامل، مصوباتی نیز به وی داده شده است.

در جلسه – گزارش کاملی از روند واگذاری و ثبت سهام که مورد توجه باشگاه، هواداران و سهامداران بود، ارائه شد. در این جلسه ردا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از روند نقل و انتقالات و اتفاقات پیش رو به هیئت مدیره ارائه کرد.

محمد دلبری یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس در این خصوص گفت: ترس هواداران عزیز کاملا قابل درک و در بسیاری از موارد موجه است و اتفاقا باید از حساسیت هواداران تشکر کرد. مدیرعامل گزارش خوبی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و مطمئناً در روزهای آینده اتفاقات خوبی رخ خواهد داد که نگرانی توده ها را برطرف می کند.

در جلسه – اعضا با توجه به مجموع اتفاقات فصل گذشته و اشتباهات داوری در طول فصل از جمله دربی نسبت به اظهارات مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص رقابت های لیگ در فصل گذشته اعتراض کردند. که آنها را متهم کردند. این ادعا علیه پرسپولیس بود

همچنین با توجه به گزارشات منتشر شده در خصوص اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند، دروازه بان سابق پرسپولیس با ابراز نگرانی و اعتراض به نفع این باشگاه و جلوگیری از اعلام رسمی آن، از مدیرعامل و معاون حقوقی درخواست شد تا حقوق هواداران و هواداران را حفظ کنند. سهامداران در این زمینه و مداخلات و نهادهای غیرورزشی باید منابعی با پیگیری ویژه داشته باشند

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *