اعلام بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه اربعین ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اپراتور اول بسته های رومینگ اربعین خود را با هدف همراهی هرچه بیشتر زائران حسینی عراق معرفی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول در راستای رفاه حال زائرین اربعین حسینی با ارائه بسته های رومینگ ویژه اربعین مسیر، تعرفه ویژه (کاهش یافته) رومینگ عراقی شامل «تماس»، «پیام» و «اینترنت همراه» اعلام شد.

* نرخ رومینگ رایگان (بدون استفاده از بسته)

بر این اساس تعرفه هر دقیقه مکالمه خروجی از روز سه شنبه 25 مردادماه (صفر 1) 18 هزار تومان، هر دقیقه مکالمه ورودی 15 هزار تومان، هر پیامک به شماره های ایرانی 3 هزار تومان و هر مگابایت تلفن همراه خواهد بود. . استفاده از اینترنت 300 تومان است و لازم به ذکر است که در همه موارد نسبت به میانگین تعرفه کمپین عرفات تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

* بسته های رومینگ اربعین 1403

همراه اول به کلیه مشترکین خود که قصد عزیمت به کشور عراق را در مدت فوق الذکر دارند توصیه می کند از بسته های ویژه اربعین با قیمت کمتر نسبت به تعرفه های معمولی استفاده کرده و به مناسبت این ایام نسبت به خرید سیم کارت عراق اقدام نمایند.

**بسته های رومینگ ویژه اربعین

در قسمت بسته های کوچک چهار بسته وجود دارد: اینترنت 300 مگابایتی 7 روزه، 1 گیگابایتی اینترنت 7 روزه، 2 گیگابایتی اینترنت 14 روزه با 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک رایگان و 15. دقیقه صحبت» به مدت 7 روز با در نظر گرفتن 45 «پیامک هدیه» گرفته می شود.

قیمت چهار بسته ویژه ذکر شده به ترتیب 45، 100، 290 و 120 هزار تومان است.

**بسته های رومینگ عراق برای مشترکین پرمصرف

دو بسته اینترنت نامحدود 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه رایگان و 5 گیگابایت اینترنت بین المللی 14 روزه برای زائران پرخرج تدارک دیده شده است.

قیمت دو بسته بزرگ به ترتیب 490 و 390 هزار تومان است.

* نحوه خرید و فعال سازی چهل بسته ویژه رومینگ

نحوه خرید بسته های ویژه اربعین برای تمامی زائران و مسافران عراقی در اجرای این کمپین به شش روش با مراجعه به فروشگاه همراه اول به آدرس Shop.mci.ir، اپلیکیشن جوالی، اپلیکیشن ستاره اول، درخواست 10- ستاره ستاره 40 مربع، مراجعه به دفاتر همراه اول یا شماره گیری ستاره مربع است.

* مزایای استفاده از سیم کارت همراه اول در چهل روز

اپراتور همراه اول کشور با بیش از 200 اپراتور خارجی در 112 کشور جهان قرارداد دارد و به تمامی زائرین اربعین و مسافران عراقی که قصد سفر به این کشور با سیم کارت تلفن همراه اول خود را دارند، پیشنهاد کرد که در مدت زمان اجرا از این کمپین قبل از خروج از کشور یا در طول سفر خود از بسته های ویژه و مقرون به صرفه First Companion استفاده کنید.

همچنین با همراه داشتن سیم کارت ایرانی و فعال کردن سرویس رومینگ از طریق تماس با شماره 10 ستاره میدان 2911، دسترسی به وب سایت ها، اپلیکیشن ها، بانک ها و انجام عملیات بانکی ایرانی به راحتی در اختیار زائران قرار می گیرد.

زائران همچنین برای خرید بسته های شارژ، پرداخت قبوض و جمع آوری میان ترم ها، به اپلیکیشن موبایل اول (همراه من)، وب سایت و فروشگاه آنلاین موبایل اول دسترسی رایگان دارند (حتی در عراق با رومینگ همراه اول). لازم به ذکر است کار با تلفن همراه هیچ هزینه ای ندارد و دریافت پیامک حتی کد دوم بانکی رایگان است.

* نحوه اتصال به شبکه اپراتورهای عراق با استفاده از سیم کارت تلفن همراه اول

تمامی بسته های طراحی شده به دلیل ارزان بودن سرویس همراه اول نسبت به سیم کارت اپراتورهای عراقی و عدم نیاز به استفاده از ارزهای خارجی قابل استفاده در شبکه های سه اپراتور عراقی زین، آسیاسل و کورک می باشد زیرا اگر با خرید سیم کارت ایرانی، زائران ایرانی نگران راه اندازی ارتباطات خود نخواهند بود.

در صورت عدم اتصال خودکار به شبکه اپراتورهای عراقی، کلیه متقاضیان استفاده از سرویس رومینگ می توانند با ورود به منوی تنظیمات گوشی خود و انتخاب قسمت تنظیمات شبکه، وارد مرحله انتخاب دستی اپراتور مورد نیاز شوند.

در نهایت، لازم است کلیه مشترکین همراه اول که از سرویس رومینگ استفاده می کنند، توجه داشته باشند که کار با تلفن و دریافت پیامک در کشور مقصد برای آنها هزینه ای ندارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *