اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین

تبلیغات بنری


هورناز (هورناز):

اعلام بسته های رومینگ همراه اول برای ایام عرفات تا اربعین برای استفاده در عراق.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اول رفیق از سه بسته رومینگ ویژه با اپراتورهای مخابراتی در عراق رونمایی کرد.

دو بسته رومینگ ویژه از عرفه تا اربعین 1403 به صورت مشترک با جزئیات «اینترنت 2 گیگابایتی، 20 دقیقه مکالمه و 20 پیامک» و «اینترنت نامحدود و 15 دقیقه مکالمه» ارائه می شود.

اعتبار زمانی هر دو بسته 7 روز و قیمت آنها به ترتیب “590 هزار تومان” و “490 هزار تومان” برای بسته اول و دوم است.

همچنین شامل محتوای سومین بسته رومینگ عرفه تا اربعین «اینترنت 1 گیگابایتی» به مدت 7 روز است که با قیمت 290 هزار تومان قابل خرید و فعال سازی است.

تمامی زائران و افرادی که در ایام عرفات تا اربعین قصد عزیمت به عراق را دارند می توانند با خرید و فعال سازی هر یک از این بسته های ویژه هزینه های خود را تا حد امکان مدیریت کنند، لذا در ارتباطات خود اغراق نکنید.

شرکت تلفن همراه اول همچنین به نمایندگان کاروان ها و دفاتر حج توصیه کرد به زائران توصیه کنند هر یک از این بسته های متنوع را با قیمت مناسب خریداری کنند.

از جمله مزایای همراه داشتن سیم کارت تلفن همراه اول در سفرهای خارجی از جمله عراق، دسترسی به وب سایت های داخلی مانند وب سایت بانک ها و امکان انجام عملیات بانکی، عدم نیاز به خرید ارز برای سیم کارت و بسته ارتباطی است. امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض به صورت رایگان تعرفه رقابتی با اکثر اپراتورهای خارجی (عراقی).

دسترسی رایگان به فروشگاه اینترنتی همراه اول من و اپلیکیشن موبایل من از دیگر مزایای همراه داشتن سیم کارت همراه اول در سفر به خارج از کشور است.

کلیه متقاضیان می توانند از طریق یکی از روش های تماس، درخواست خرید را ثبت و بسته های رومینگ ویژه عرفه به اربعین را فعال کنند. #40*10* یا به اولین فروشگاه آنلاین برگردید فروشگاه.mci.ir یا اپلیکیشن موبایل من اقدام به

هرکسی که حج می‌کند باید این روز را از ظهر تا غروب آفتاب در منطقه عرفات بگذراند زیرا از ارکان حج است.

لازم به ذکر است، ایشان در اول ماه گذشته (اردیبهشت) و همزمان با فرا رسیدن ایام حج ابراهیمی و خروج حجاج ایرانی، پیشنهادهای متنوع و اقتصادی را نیز برای حج سال 1403 ارائه کردند که می توان از طریق این لینک قابل دسترسی است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *