اعلام محدودیت‌های مراسم تحلیف در معابر اطراف مجلس/ فردا مترو بهارستان چندساعت تعطیل می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی ویژه مراسم تحلیف ریاست جمهوری در خیابان های اطراف ساختمان شورای اسلامی را تشریح کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور با اشاره به تمهیدات ترافیکی افتتاحیه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: این مراسم فردا سه شنبه 18 مردادماه ساعت چهار بعد از ظهر در محل شورای اسلامی شهر برگزار می شود. از این رو پلیس برای برگزاری هرچه بیشتر و مجلل تر برگزاری این مراسم تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر گرفت.

وی به خیابان هایی که توقف در آنها ممنوع است اشاره کرد. وی افزود: از ساعت هشت صبح سه شنبه در خیابان المجاهدین، راه برگشت از چهارراه آبسردار به سمت غرب، خیابان ابن سینا از چهارراه فخرآباد، خیابان مصطفی خمینی به سمت جنوب تا چهارراه امیرکبیر، بهارستان توقف کنید. میدان الجمهوریه تا ظهرال. خیابان اسلام از ضلع جنوبی شورا، خیابان شهید دیلمه از امیرکبیر به سمت شمال، از خیابان آژانلو تا خیابان مجاهد مسدود است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: از ساعت 10 صبح محور فرعی اطراف مجلس در خیابان های شهید دیلمه، شهید آژانلو و مجاهدین با نیوجرسی مسدود می شود.

موسوی پور گفت: از ساعت 14 جاده های شرقی و غربی خیابان مجاهد از سه راهی آبسردار، از شمال به جنوب از سمت ابن سینا و از سه راهی فخرآباد به سمت جنوب قطع می شود.

وی افزود: در محدوده خیابان الجمهوریه از تقاطع با آزمایشگاه الدوله، سپس از خیابان ظهیرالاسلام به سمت شرق و خیابان مصطفی خمینی در جهت جنوب به شمال از تقاطع امیرکبیر. و خیابان الجمهوریه. از خیابان شهید دیلمه، از خیابان شاهزاده کبیر تا شورای اسلامی.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ادامه داد: متروی میدان بهارستان از ساعت 14 تا 19 مسافربری را جابه جا نمی کند. پمپ بنزین مجاهدین در ضلع شمالی شورا و خیابان ابن سینا روبروی بیمارستان نیز از کار افتاده است.

موسوی پور با بیان اینکه از همه شهروندان تقاضا داریم با در نظر گرفتن حضور شخصیت ها و میهمانان سایر کشورها در این مراسم شرکت کرده و از هتل تا شورا و بازگشت به شهر سفر کنند. از سفر و سفرهای غیرضروری در خیابان های تهران در روز سه شنبه خودداری کنید. و همچنین همکاری با تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *