اعلام نتایج انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نتایج انتخاب رشته های با شرکت کنندگان آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون سراسری 1403 اعلام شد.

داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند می توانند با درج کد ملی و کد دسترسی به سامانه www.azmoon.org نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

ثبت نام در سامانه جامع پذیرش از صبح روز یکشنبه 22 مهرماه آغاز می شود و پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه جامع پذیرش در سایت paziresh.iau.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شایان ذکر است داوطلبانی که نتایج آنها به صورت رزرو اعلام شده از روز شنبه 30 مهرماه لغایت ساعت 24 روز جمعه 6 مهرماه با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت نام تمایل خود برای ثبت نام الکترونیکی و اخذ رسید اقدام نمایند. عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از پذیرش است و پس از زمان اعلام شده درخواستی دریافت نخواهد شد. پس از سپری شدن مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی، تاریخ و نحوه ثبت نام ذخایری که فرم اعلام آمادگی را در تاریخ تعیین شده تکمیل کردند، اعلام می گردد.

همچنین برای دعوت شدگان به مصاحبه فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در مقاطع دیپلم و کارشناسی، مصاحبه میدانی فوق در روزهای سه شنبه 3 لغایت پنجشنبه 5 مهرماه از ساعت 8 الی 12 در محل دانشگاه انجام خواهد شد. واحد سایت پذیرش داوطلبان برای اطلاع از تاریخ و مکان مشخص مصاحبه باید به سایت واحد دانشگاهی که محل پذیرش در آن است مراجعه کنند. عدم حضور به موقع به معنای لغو پذیرش است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *