اعلام هم‌گروهی‌های خاتون در لیگ قهرمانان زنان

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

قرعه کشی اولین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور برگزار شد و تیم فوتبال خاتون بم به عنوان نماینده ایران در این دیدارها حریفان خود را شناخت.

فصل افتتاحیه با مرحله مقدماتی آغاز می شود که در آن 13 تیم در چهار گروه تقسیم می شوند. این مسابقات از 25 تا 31 مردادماه برگزار می شود.

در گروه اول دور مقدماتی، تیم فوتبال بانوان مائودی (میانمار) به همراه فیل‌های جوان (لائوس)، ابوظبی کشور (امارات) و باشگاه النصر (عربستان سعودی) میزبان این گروه حضور دارند. .

در گروه دوم تیم های اودیشا (هند)، میزبان گروه، الاتحاد (اردن) و لیون سیتی ثالث (سنگاپور) و در گروه سوم، تیم های نسف قریشی (ازبکستان) میزبان حضور دارند. از گروه آنها به مصاف صباح (مالزی) و باشگاه فوتبال پلیس (نپال) خواهند رفت.

خاتون بام (ایران) در گروه D تلاش می کند کچی (هنگ کنگ) و کالج سلطنتی تیمفو (بوتان) را شکست دهد. مسابقات این گروه در بوتان برگزار می شود.

چهار گروه اول به مرحله گروهی راه پیدا می کنند و در آنجا به هشت باشگاه دیگر که در سه گروه تقسیم شده اند، می پیوندند.

در صورت قهرمانی خاتون در گروه D، این تیم جواز حضور در لیگ قهرمانان زنان را کسب می کند و در مرحله گروهی با ملبورن سیتی استرالیا، کایا ایلویلو از فیلیپین و کالج دانش پژوهان آسیایی تایلند دیدار خواهد کرد.

2055371

تیم های حاضر در مرحله گروهی حداقل 100 هزار دلار دریافت خواهند کرد و پاداش تیم قهرمان تقریباً به 1.3 میلیون دلار خواهد رسید. تاریخ برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2024-2025 به شرح زیر است:

مرحله مقدماتی: از 4 تا 10 شهریور 1403 ق

مرحله گروهی: از 15 تا 21 مهر 1403

مرحله یک چهارم نهایی (در یک مسابقه به میزبانی تیمی که در مرحله گروهی رتبه بهتری کسب کرد): 2 و 3 آوریل 1404

نیمه نهایی و فینال: از 31 اردیبهشت تا 3 ژوئن 1404 ق

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *