اعلام ۸ جرم پرتکرار در تهران توسط دادگستری

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: معاون قاضی تهران گفت: سرقت، کلاهبرداری، توهین به مردم، تصرف غیرقانونی اموال، ضرب و جرح، تهدید، خیانت در امانت و افترا از جرایم مکرر شهر تهران است.

ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۱۲ کارگروه در حوزه اقتصاد مقاومتی بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه در سال ۱۳۹۷ تشکیل شد. در مورد کمک به تولید با همکاری استانداری و سایر سازمان ها تشکیل شده و برای رفع موانع تولید جلسه ای برگزار می کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران افزود: از تولید، تجارت، صنعت و کشاورزی حمایت می کنیم و هدف از تشکیل این کارگروه ها کمک و رفع مشکلات است.

وی با اشاره به نظارت بر برخی تبلیغات در مراکز رادیویی و اینترنتی با بیان اینکه بیشتر تبلیغات تکراری را رصد می کنیم، گفت: تبلیغات مربوط به کارخانه های موتورسیکلت سازی، گاراژها و فروشگاه های بزرگ را رصد می کنیم تا در صورت عدم انجام تعهداتشان. ، پرونده را تشکیل می دهند.

کاهش 18 درصدی نرخ سرقت در تهران

وی با اشاره به بیشترین جرایم در تهران گفت: بیشترین جرم سرقت است و نسبت به سال قبل 18 و نیم درصد کاهش داشته است.

این نیکوکار با اشاره به اینکه دومین جرم کلاهبرداری است، افزود: مورد سوم توهین به مردم و موارد بعدی تصرف وجوه غیرقانونی، ضرب و جرح، تهدید، خیانت در امانت و افترا است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران افزود: در شهرستان های استان تهران جرایم شامل سرقت مشروط به صلاحدید، توهین، ضرب و جرح عمدی، کلاهبرداری، تهدید و تصرف غیرقانونی اموال است.

وی تاکید کرد: قوه قضاییه استان تهران به شدت با اعطای موسسات بورسیه به محکومان جرم سرقت مخالف است. استفاده از غل و زنجیر الکترونیکی برای این محکومان ممنوع است.

نیکوکار گفت: بر اساس دستور دادستان کل کشور، محکومانی که سابقه تکرار جرایم دارند تحت نظر هستند اما آزاد هستند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره خانواده گفت: در تهران 33 مرکز مشاوره و 165 مشاور داریم و در شهرستان ها نیز 16 مرکز و 80 مشاور داریم.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *