افزایش تعداد اپراتورهای میزبان بسته‌های رومینگ دور دنیای همراه اول

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

همراه اول با هدف ارتقای تجربه مشترکین سفر به کشورهای خارجی امکان استفاده از بسته های «تماس رومینگ جهانی» را در 82 اپراتور بین المللی از 54 کشور جهان و همچنین بسته های «رومینگ اینترنت جهانی» در 114 فراهم کرده است. اپراتورها از 75 کشور

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سفر به کشورهای مختلف همواره با دغدغه های ارتباطی همراه بوده است اما همراه اول همواره با ارائه طرح های ویژه سعی در کاهش این مسائل داشته است.

سرویس رومینگ بین المللی همراه اول به کاربران این امکان را می دهد تا در سفرهای خارجی خود بدون نیاز به تعویض سیم کارت از اینترنت، چت و پیامک بهره مند شوند. این سرویس در سفر به 112 کشور و از طریق 207 اپراتور تلفن همراه قابل استفاده است.

* امکان سفر از یک کشور به کشور دیگر با بسته های رومینگ ویژه در سراسر جهان

اما یکی از طرح ها و امکانات ویژه ای که شرکت همراه اول کشور برای مشترکان مخابراتی خود تدارک دیده است، بسته های 'رومینگ جهانی' است.

این بسته‌ها که با دو نوع «تماس» و «اینترنت» طراحی شده‌اند، به کاربران این امکان را می‌دهند که حتی پس از تغییر کشور و انتقال از یک مقصد خارجی به مقصد دیگر، به استفاده از بسته رومینگ خود ادامه دهند.

به منظور بهبود مجموعه خدمات جدید و تجربه مشترکین از خدمات رومینگ بین المللی، از ابتدای سال 1403 هجری شمسی تاکنون، تعداد اپراتورهای قرارداد «تماس جهانی» از 32 به 82 اپراتور در سال 54 افزایش یافته است. کشورها

از ابتدای سال 1403 هجری شمسی نیز قراردادهای بین المللی جدیدی را با ارائه تخفیفات ویژه در زمینه خدمات نسل چهارم (LTE) و نسل پنجم (5G) منعقد کرده است تا کاربران در طول مدت با کاهش کیفیت خدمات مواجه نشوند. سفرهای خارجی آنها و تجربه ای مبتنی بر آخرین نسل های فناوری.

* قراردادهای 5G همراه اول با اپراتورهای بین المللی

به این ترتیب تعداد قراردادهای 5G با اپراتورهای خارجی به 28 کشور از جمله ارمنستان، اتریش، بحرین، بلژیک، کرواسی، استونی، فنلاند، یونان، هنگ کنگ، کویت، لیختن اشتاین، هلند، عمان، فیلیپین و لهستان پرتغال، قطر، عربستان سعودی، اسلوونی، سوئد، امارات متحده عربی، ازبکستان، دانمارک، لوکزامبورگ، تایلند، ایسلند، جزایر فارو و هائیتی.

تمامی مشترکین همراه اول می توانند با تماس با “Star 10 Star 40 Square” بسته های رومینگ در سراسر جهان را خریداری و فعال کنند.

* نام کشورهایی که میزبان تماس های رومینگ در سراسر جهان هستند

بر اساس اعلام 54 کشور اول طرف قرارداد بسته های رومینگ در سراسر جهان، اتریش، ارمنستان، ازبکستان، اسپانیا، استونی، اسلواکی، اسلوونی، افغانستان، امارات، ایرلند، ایسلند، آذربایجان، آلمان، بحرین، بلاروس، بلژیک، بنگلادش، پاکستان، پرتغال، تایلند، ترکیه، جرسی، انگلستان و جمهوری چک، چین، دانمارک، روسیه، ژاپن، سوریه، سوئیس، سوئد، عراق، عربستان سعودی، عمان، فرانسه، فنلاند، قبرس. ، قرقیزستان قزاقستان، قطر، کره جنوبی، کرواسی، کویت، گرجستان، لبنان، لهستان، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین، مالت، مونته نگرو، نیجریه، هلند، هند، هنگ کنگ و یونان.

مشترکین می توانند مراجعه کنند سایت همراه اولدر قسمت رومینگ قسمت بسته های رومینگ برای مشاهده اپراتورهای طرف قرارداد در کشور مقصد و خرید بسته با سراسر دنیا تماس بگیرید.

* بسته حمل و نقل یک روزه برای استفاده خصوصی در فرودگاه

برای رفاه حال مسافرانی که به مقصدهای مختلف پرواز دارند، بسته یک روزه به نام «ترانزیت» طراحی شده است که مسافران می توانند در سه کشور ترکیه، امارات و قطر در فرودگاه از آن استفاده کنند.

در پایان لازم به ذکر است که اول رفیق بسته رومینگ ویژه ای دارد که مشترکین می توانند آن را فعال کرده و به صورت نامحدود از رومینگ اینترنت استفاده کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *