افزایش دمای تهران از چهارشنبه

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا): اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دمای هوای تهران از روز چهارشنبه 19 مردادماه خبر داد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیکی و بررسی نقشه های پیش یابی استان تهران، آسمان – استان صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود. بعدازظهر و تا شب در نیمه جنوبی و غرب استان وزش باد گاهی شدید با احتمال غبارآلود موقت و در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی فرمانداری و فیروزکوه پیش بینی می شود. تراکم ابرها و گرد و غبار در حال افزایش است. بارش پراکنده با احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

بر این اساس کاهش نسبی دما در روزهای دوشنبه و سه شنبه 17 و 9 مرداد و از روز چهارشنبه 19 مرداد ماه نیز افزایش مجدد دما پیش بینی می شود.

آسمان تهران فردا (18 مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی طوفانی و طوفانی و حداکثر و کمینه دما به 40 و 23 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود. پیش بینی می شود روز سه شنبه (18 مرداد) آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری و گاهی طوفانی باشد و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان ها به 37 و 25 درجه سانتی گراد برسد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهرستان ورامین با بیشینه دمای ۴۶ درجه سانتیگراد و آب علی سردترین و در ۲۴ ساعت گذشته به ۳۲ درجه سانتیگراد رسید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *