افزایش ۲ تا ۴ درجه دما در اصفهان؛ اعلام آماده‌باش مدیریت بحران به دستگاه‌های امدادی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: با توجه به تداوم توده هوای گرم تابستان و افزایش 2 تا 4 درجه ای دمای هوا در این منطقه طی روزهای آینده، اورژانس و خدمات رسانی در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

اداره کل مدیریت بحران استان اصفهان چهارشنبه شب به نقل از منصور شاه فروش افزود: با توجه به اثرات دمای بالا بر کاهش راندمان و اثربخشی تجهیزات الکتریکی و تشدید حوادث آتش سوزی در تابلوها، پست های برق و ترانسفورماتورها نسبت به گرمایش شبکه و ترانسفورماتورها، برق کاران و اکیپ های امدادی وابسته به شرکت های برق موظف شدند آتش نشانان نسبت به کنترل حوادث و ترمیم و اصلاح به موقع شبکه ها و ترانسفورماتورها اقدام کنند.

وی بیان کرد: در این زمینه 120 اکیپ عملیاتی برق و فنی و 72 اکیپ عملیاتی آبفای به منظور تامین برق و آب پایدار و کنترل به موقع حوادث احتمالی در شبکه های سیار توزیع آب در 354 روستای این فرمانداری فعال و تجهیز شدند. .

مدیرکل بحران استان اصفهان گفت: تامین مخازن سیار و ثابت آب در مناطق کم آبی و مناطق بادیه نشین و همکاری با مدعیان صرفه جویی آب ضروری است.

این فروشنده شیشه ادامه داد: برخورد با تخلفات انرژی در خصوص مصرف بی رویه آب و برق باید پیگیری و با تخلفات برخورد قانونی شود.

وی گفت: همکاری مراکز تجاری، پاساژها، کارخانجات و فروشگاه های زنجیره ای در رعایت الگوی بهینه مصرف برق، خاموش کردن وسایل روشنایی در روز و در پیک مصرف، تنظیم دمای کولرها به 24 درجه سانتیگراد و نصب سایه های روی کولرها نیز از دیگر موارد مهم است.

وی افزود: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی متعهد به رعایت الزامات صرفه جویی در مصرف برق و آب، کاهش 30 درصدی مصرف برق نسبت به مدت مشابه در سال 1400 و کاهش 60 درصدی مصرف برق در پایان دوره اداری هستند. دوره زمانی.

مدیرکل بحران استان اصفهان افزود: همکاری حوزه مصرف خانوار در استفاده بهینه از آب و برق، مشارکت در کمپین های مصرف بهینه و جلوگیری از استفاده غیرمتعارف باید جدی گرفته شود.

این فروشنده شیشه بر رعایت الزامات بهداشتی و پیشگیرانه برای عموم مردم در برابر دمای بالا، قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش به ویژه از ساعت 10 صبح تا 5 بعد از ظهر همه روزه تاکید کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *