افشاگری تکان دهنده آتیلا حجازی: اعتقاد به خرافات در کادر فنی استقلال زیاد بود / به خاطر باورهای خرافی من را به جلسه هماهنگی می‌فرستادند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: پس از حضور آتیلا هگازی به عنوان مدیر فنی لیگ 23 برای چند ماه در باشگاه استقلال، ایمان علمی به طور ناگهانی مدیرعامل باشگاه استقلال لیگ 24 شد. نکته جالب اینجاست که انتصاب سرپرست جدید بلافاصله پس از آن اتفاق افتاد. پاسخ مثبت به استعلام باشگاه استقلال درباره حضور آتیلا هگازی در این باشگاه!

همین موضوع و البته ابهام ماه های پایانی استقلال باعث شد تا از آتیلا هگزی برای شفاف سازی و شفاف سازی ابهام برای توده های استقلالی دعوت کنیم.

طی دو روز آینده مصاحبه من (سامان خدایی) با آتیلا هگزی به صورت کامل برای شما اهالی خبر پخش خواهد شد اما قبل از آن از شما دعوت می کنیم این قسمت کوتاه و تکان دهنده از صحبت های آتیلا هگازی درباره خرافات در باشگاه استقلال را تماشا کنید. :

– متاسفانه این اتفاقات افتاد. حتی جلسات قبل از بازی از من خواستند که بروم و بعد از بازی هم به من گفتند که نرو. بازی با نساجی مساوی شد و در بازی بعدی گفتند نه، باید قبل از بازی به دیدار رفت. با این حال، اینها افسانه و داستان بودند. بازی با ذوب آهن و فولاد را بردیم که قبل از بازی نساجی در آن بازی حضور نداشتم و آنها گفتند که آقای هگازی باید قبل از بازی به بازی برود. خرافه زیاد بود. گفتند اگر من به مسابقه بروم برنده می شوند و بازی با النساجی هم چون نرفتم برنده نشد و گفتند هگازی باید برود.

کدام افسانه ها را گفتی؟

– این را همه می دانند!

کدام سمت کادر فنی؟

– بله!

به نوعی از نام و محبوبیت خاطره ناصر هگزی و حضور آتیلا هگزی استفاده شد…

-بذار بگم می تونی کامنت ها رو بخونی و من مجبور نیستم چیزی بگم. نظرات 98 به 2 بود. همه چیز کاملا واضح است. آنها یک بازی خنده دار را شروع کردند. من نباختم، استقلال را دوست دارم، هوادارانم با من رابطه خوبی دارند، نمی توانستند این چیزها را ببینند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *