اقدام ویژه برای بازگشت تیم ریشه‌دار به لیگ برتر

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سقوط پکان در روز پایانی بیست و سومین دوره لیگ برتر انگلیس اتفاقی غیرمنتظره برای اهالی فوتبال بود. شکست خودروسازان مقابل استقلال و پیروزی حریفان این اتفاق ویژه را رقم زد و حالا پکان باید کار خود را در لیگ اول آغاز کند.

اگرچه مسئولان باشگاه پکان همچنان امیدوارند که ماجرای فساد در مس رفسنجان پایان یابد و کورسوی امیدوار است با سقوط نارنجانی پاچانان به سوپرلیگ بازگردد، اما دوست ندارند زمان را تلف کنند و به همین دلیل این کار را انجام خواهند داد. اندازه بگیر.

پکانیس علاوه بر اینکه منتظر حکم کمیته اخلاق فدراسیون در خصوص حادثه مس رفسنجان است، برای حضور در لیگ یک نیز برنامه ریزی کرده است.

در همین راستا روز شنبه مدیران باشگاه پکان در جلسه مهمی برای تصمیم گیری درباره آینده این تیم شرکت خواهند کرد. فعلا روی حضور در لیگ دسته یک تمرکز خواهند کرد و احتمالاً برای سرمربیگری تلاش خواهند کرد اما در عین حال پیگیر ماجرای میس رفسنجان نیز خواهند بود.

به نظر می رسد هفته آینده تصمیمات مهمی در خصوص تیم فوتبال باستانی تهران گرفته شود. بازگشت پیکان ها به لیگ برتر از کدام مربی آغاز می شود، سوالی است که شاید تا پایان هفته آینده به آن پاسخ داده شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *