الهلال شلوغ‌ترین تیم فوتبال آسیاست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

الهلال فصل آینده را با سوپرجام عربستان آغاز می کند و سپس وارد لیگ حرفه ای عربستان، جام پادشاهی و لیگ نخبگان آسیا می شود. این تیم به دنبال بازپس گیری عنوان قهرمانی آسیا و حفظ برتری خود بر رقابت های محلی است، اما بزرگترین چالش پیش روی تیم ممکن است نحوه بهره برداری از بازیکنان و حفظ آمادگی جسمانی آنها در طول رقابت طاقت فرسا باشد.

از سوی دیگر با اعلام بازی های مهم تیم ملی عربستان در مقدماتی جام جهانی 2026، بازیکنان الهلال با شرایط سختی روبرو هستند که ممکن است عملکرد و آمادگی جسمانی آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

در ژوئن 2025، تیم ملی عربستان سعودی در دو بازی آخر خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی با دو چالش تعیین کننده روبرو است: بازی با تیم ملی بحرین در 5 ژوئن و برابر استرالیا در 10 ژوئن، که ممکن است سرنوشت این تیم باشد. تیم ملی عربستان عربستان در جام جهانی تعیین کننده خواهد بود.

بلافاصله پس از این دو دیدار، بازیکنان الهلال که بخش بزرگی از تیم ملی عربستان را تشکیل می‌دهند، برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان که از 15 ژوئن آغاز می‌شود، راهی ایالات متحده آمریکا می‌شوند. نکته مهم این است که الهلال تنها تیمی خواهد بود که با برنامه فشرده ای روبرو است و در سفرهای متعدد خود نیازی به تلاش فیزیکی و روحی زیادی ندارد.

بدین ترتیب، الهلال که لیگ عربستان را در 26 می به پایان می‌رساند، 19 روز فرصت دارد تا برای مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها که از 15 ژوئن تا 13 جولای 2025 برنامه‌ریزی شده است، آماده شود و مهم‌ترین بازیکنان آن در تیم‌های ملی عبارتند از: حاضر.

علاوه بر فشارهای بین المللی، الهلال منتظر یک فصل محلی شلوغ است که با سوپرکاپ عربستان در 14 آگوست آغاز می شود و پس از آن لیگ عربستان، جام پادشاهی و لیگ نخبگان آسیا برگزار می شود.

در عین حال مدیر فنی تیم ملی فوتبال عربستان اعلام کرد که این تیم آذرماه آینده در مسابقات جام خلیج فارس شرکت خواهد کرد که چالش های بیشتری را به برنامه بازیکنان الهلال اضافه می کند.

2049691

* الهلال و ملی پوشانش در ماه آگوست به طور عادی کار خواهند کرد، زیرا این تیم (در صورت راهیابی به فینال سوپرجام عربستان) 4 دیدار برگزار می کند. ملی پوشان در شهریورماه 14 شهریور به مصاف اندونزی می روند و 5 روز بعد به مصاف تیم ملی چین می روند.

*این بازیکنان بین المللی سپس 3 بازی در ماه سپتامبر در لیگ حرفه ای عربستان انجام خواهند داد، علاوه بر آن یک بازی در جام حذفی و یک یا دو بازی در لیگ نخبگان آسیا انجام خواهند داد و تعداد بازی های آنها در آن ماه به 7 یا 8 بازی خواهد رسید.

*ابتدای مهرماه برای الهلال با دیداری در لیگ برتر آسیا یا لیگ حرفه ای عربستان همراه خواهد بود و سپس ملی پوشان در دو دیدار مقابل ژاپن و بحرین در روزهای 10 و 25 مهرماه شرکت خواهند کرد. پس از آن دو یا سه دیدار در لیگ حرفه ای عربستان برگزار می شود.

*در آبان ماه و در حالی که الهلال باید مسابقات خود را در لیگ روشن و لیگ نخبگان آسیا ادامه دهد، تیم ملی عربستان پس از بازگشت از این سفر، سفری طولانی به استرالیا (14 آبان) و سپس اندونزی (28 آبان) آغاز خواهد کرد ، تیم ملی باید فوراً به مسابقات محلی بازگردد. این ماه با 7 یا 8 بازی برای بازیکنان ملی پوش الهلال به پایان می رسد.

*بازیکنان تیم ملی الهلال در هفته ششم لیگ برتر آسیا و هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان پیش از توقف رقابت‌های محلی قهرمانی خلیج فارس حضور خواهند داشت. پس از مسابقات قهرمانی خلیج فارس، مسابقات جام عربستان و مسابقات لیگ حرفه ای عربستان به مدت 4 یا 5 هفته برگزار می شود. در واقع بازیکنان در این مرحله علاوه بر حضور در تیم ملی عربستان در مسابقات قهرمانی خلیج فارس، 5 یا 6 بازی نیز انجام خواهند داد.

*در بهمن ماه، هفته های نوزدهم، بیستم، بیست و یکم، بیست و دوم و بیست و سوم لیگ عربستان علاوه بر هفته های هفتم و هشتم رقابت های آسیایی برگزار می شود.

* تیم ملی عربستان در اسفندماه در دو دیدار مقابل چین و سپس ژاپن در توکیو شرکت خواهد کرد. البته پیش از آن بازیکنان الهلال در دو دیدار لیگ و همچنین مرحله یک هشتم نهایی لیگ برتر (در صورت صعود) حضور خواهند داشت.

* ماه آوریل با رقابت در نیمه نهایی جام پادشاهی آغاز می شود و پس از الهلال به مدت 4 هفته در لیگ حرفه ای بازی می کند و سپس دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی آسیا را به ارمغان می آورد. تعداد کل بازی های این تیم در این ماه به 7 مسابقه رسیده است.

* الهلال سپس هفته های پایانی لیگ عربستان را پیش رو خواهد داشت و در صورت راهیابی به فینال آسیا در این دیدار شرکت خواهد کرد.

* پس از پایان لیگ، تیم ملی عربستان در دو دیدار سرنوشت ساز برای تیم ملی عربستان مقابل بحرین و استرالیا به میدان می رود و سپس سفر طولانی به آمریکا برای رقابت در جام باشگاه های جهان در ژوئن آینده آغاز می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *