امام جمعه رشت: اردوغان که می‌گوید همانگونه که وارد قره باغ شدیم ممکن است وارد اسرائیل هم بشویم، اگر راست می‌گوید پایگاه‌های آمریکایی در ترکیه را تعطیل کند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: به گفته امام جمعه رشت، به اردوغان می گوییم اگر فشار کشورهای اسلامی نبود، روابط تجاری میلیاردی خود را متوقف نمی کردید، اما اگر واقعاً به این ادعا پایبند هستید، پایگاه آمریکایی ها را ببندید. ترکیه برای اثبات صداقت خود در این ادعا.

– پیروان اهل سنت در این منطقه توسط رهبران اقلیت که مسلمانان را به دردسر انداخته اند مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

وی با اشاره به تمایل مردم به انتقام از دست درازی به تمام خاک ایران گفت: مردم بار دیگر اقتدار ملی را با جان و دل احساس کردند چرا که قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و فراتر از آن است. این منطقه جهان را با جریان وعد الصادق مبهوت کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم در دوران شهید رئیسی بین مراجع سه گانه احساس همنشینی می کردند، تصریح کرد: تعامل و همکاری بین دستگاه ها نیز باید در دولت جدید و مجلس وجود داشته باشد تا مردم آثار هماهنگی را درک کنند. مقامات موسسات خوب

فلاحتی با اشاره به جنایات رژیم قتل عام گفت: جنایت رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار کودکان بیش از همه در شهادت اسماعیل هنیه مشهود است و احساسات مردم از حمله به میهمان ما جریحه دار شد.

وی خواست مردم برای اجرای وعده 2 الصادق را خواستار شد و گفت: – نیروهای اسلامی و غیراسلامی در جهان دفاع مشروع از جمهوری اسلامی را به رسمیت می شناسند، بنابراین اگر دولت یا هر نیرویی بی پاسخ نمی ماند. می خواهد کار اشتباهی انجام دهد

به گفته فلهاتی، ما به اردوغان می گوییم که اگر فشار کشورهای اسلامی نبود، روابط تجاری میلیاردی خود را متوقف نمی کردید، اما اگر واقعاً به این ادعا پایبند هستید، پایگاه آمریکایی ها در ترکیه را ببندید تا ثابت کنید صداقت ادعا کردن.

فلاحتی با اشاره به اینکه غده سرطانی رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک می شود، گفت: اگر اردوغان راست می گوید، از مبادلات اتفاقی خود با رژیم جعلی دست بردارید تا مردم جهان آن را باور کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *