امام جمعه کرج: طیف غرب زده با بیان مختلف دنبال این هستند که استقلال کشور را از بین ببرند؛ از رییس جمهور انتظار داریم که فاصله خود را با برخی افراد حفظ کند و نگذارند مسیر پیش رفته به جای اول بازگردد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: هجوم الاقصی سلطه وحشیانه صهیونیست ها را نابود کرد و به مردم منطقه و محور مقاومت رشادت مضاعف بخشید.

حجت الاسلام «سید محمدمهدی الحسینی الحمدانی» در خطبه این هفته جمعه کرج با تبریک ولادت امام حسن عسکری (علیه السلام) افزود: طبق گفته های امام حسن عسکری علیه السلام. از این امام پس از سختی ها روزنه ای برای مؤمنان گشوده شد.

وی بیان کرد: – با وجود شرایط سخت جهان اسلام و جبهه مقاومت، مژده پیروزی بر صهیونیست ها و جبهه استکبار همچنان در راه است.

امام جمعه کرج به دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: رژیم اسرائیل با طوفان الاقصی دیگر هیچ اقتداری در دنیا ندارد و چهره نفرت انگیز آن بیشتر نمایان شده است.

حسینی حمدانی افزود: – امنیت روانی اسرائیل از بین رفته است، همانطور که دیدیم تا دو سال گذشته هیچکس جرات صحبت با اسرائیل را نداشت، اما حریم خصوصی آنها از بین رفت.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: – شعار همه مردم جهان چه انقلابی و چه مردم عادی مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست.

سازمان ملل هم به حرف استکبار گوش می دهد

نماینده ولی فقیه در البرز، یکی دیگر از دستاوردهای هجوم الاقصی را اعتراف ملت به ناتوانی سازمان ملل دانست و افزود: در این زمینه دنیا متوجه شد که سازمان ملل گوش فرا می دهد دستورات استکبار». این ربطی به کشورها ندارد.»

حسینی الحمدانی گفت: بنابراین دنیا متوجه شد که سازمان ملل نمی تواند جلوی نسل کشی و جنایات را بگیرد.

وی همچنین به فروپاشی رژیم غاصب در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و افزود: شاهد اعتراضات در سرزمین های اشغالی هستیم که نشان دهنده این است که صنعت گردشگری و اقتصاد اسرائیل در وضعیت آشفته ای قرار دارد.

امام جمعه کرج یادآور شد: دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه فرقه ای در جهان اسلام تلاش کردند اما با شهادت سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه به دست صهیونیست ها همه نقشه های آنها بر هم خورد.

وی افزود: گرچه توطئه‌های دشمن ادامه دارد، اما این شهادت‌ها مانعی بر سر راه اراده قوی رزمندگان مقاومت نبود و مصمم‌تر شدند.

امام جمعه کرج خطاب به نمازگزاران با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: رژیم غاصب صهیونیستی نمی تواند چراغ مقاومت را خاموش کند و ما یک سال دیدیم که نسل کشی و جنایت بود اما کاری انجام نشد. ” محور مقاومت مصمم تر شده است.

شکست اسرائیل در از بین بردن هویت فلسطینی

نماینده ولی فقیه در استان البرز ناکامی اسرائیل در از بین بردن هویت فلسطینی را یکی از دستاوردهای طوفان الاقصی برشمرد و افزود: این اتفاق مسیر عادی سازی روابط کشورهای اسلامی و اسرائیل را از بین برد.

با این سوال: اگر این اقدامات دستاورد نیست، چه می تواند باشد؟ گفت: چرا بعضی ها بی معنی حرف می زنند؟ – هیچ راهی برای پیروزی وجود ندارد و اگر به هر دلیلی به تاخیر بیفتد، باخت است.

حسینی همدانی تاکید کرد: به هیچ وجه نباید یاوه گویان را نادیده گرفت تا اینکه به پیروزی نهایی رسید، راه را باید ادامه داد، زیرا پرتو پیروزی دیده می شود. باید مواظب بود که در دام شایعه پراکنی دشمن گرفتار نشود و بر راه حق ثابت قدم بماند، زیرا پیروزی مؤمنان قطعی است.

امام جمعه کرج گفت: همه این اتفاقات مقدمه ای برای پیروزی حزب الله و آغاز حکومت مستضعفان در جهان است و ایران اسلامی روز به روز قدرتمندتر می شود. نباید اجازه داد برخی غربی ها در این مسیر سنگ پرتاب کنند.

وی افزود: موفقیت هایی که در فروش نفت و سایر دستاوردها با وجود تحریم ها به دست آوردیم، نتیجه تسلیم نشدن در برابر نقشه های استکبار بود. – طیف غرب‌گرا از راه‌های مختلف تلاش می‌کند استقلال کشور را خدشه‌دار کند و انتظار داریم رئیس‌جمهور از عده‌ای فاصله بگیرد و نگذارد مسیر پیشرفته به جای اول بازگردد.

الحسینی الحمدانی گفت: طوفان الاقصی زبان رژیم غاصب را به جهانیان نشان داد. اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نکند، نمی تواند خود را نجات دهد. همه ما دیدیم که چه بر سر گنبد آهنین آمد و موجودیت شیطانی صهیونیستی ناتوان است.

امام جمعه کرج با اشاره به پاسخ موشکی ایران به ترورها و جنایات صهیونیست ها گفت: جمهوری اسلامی ایران در این پاسخ موشکی اصول انسانی را رعایت کرد زیرا هیچ هدف غیرنظامی شلیک نشد.

وی افزود: اگر اسرائیل پاسخ دهد با واکنش جدی ایران مواجه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استانداری البرز همچنین از مردم خواست از خرید کالاهای منتسب به رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کنند.

ایران اسلامی هر روز ثروتمندتر می شود

نماینده فقیه در استان البرز یادآور شد: ایران اسلامی هر روز در ابعاد مختلف ثروتمندتر می شود و این اقتدار باید حفظ شود. با حضور پرشور مردم و رهبر کبیر انقلاب شاهد حرکت عظیمی علیه نصر گماء بودیم.

حسینی همدانی تاکید کرد: در روز جمعه پیروزی با وجود تهدیدهای دشمنان، همه با شجاعت در مکان و زمان مشخصی تجمع کردند و این امر آثار و برکات خاص خود را داشت.

لزوم مناسب سازی معابر شهری

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز عصای سفید گفت: معابر و خیابان های استانداری البرز باید برای افراد با دید باز مناسب باشد. زیرا بسیاری از راهروها و خیابان های شهر برای تردد این افراد در جامعه مناسب نیست و باید از آنها حمایت کرد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *