امیرحسین زارع با شکست غول ترک فینالیست المپیک شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: تیم شنای آزاد وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران با غلبه بر طاها آکگول ترک، دارنده مدال طلای جهان و المپیک به فینال المپیک پاریس راه یافت.

در ادامه رقابت های وزن دوم مسابقات کشتی آزاد المپیک 2024، امیرحسین زری آزادکار وزن 125 کیلوگرم ایران و دارنده دو مدال طلای جهان و دارنده مدال برنز المپیک در مبارزه سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان می رود. وی به مصاف طاها آکگول دارنده مدال طلای جهان و المپیک از ترکیه رفت و به روی تشک رفت و در نهایت در دیداری سخت با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و به عنوان دومین فینالیست کشتی آزاد ایران در این رقابت ها راهی فینال شد. بعد از حسن یزدانی.

وی در دومین مبارزه مقابل آمارور دسی از کانادا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه عالی 10 بر صفر پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد.

زری پیش از این در دور اول مقابل ایال لازارف از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شده بود. سپس 10 بر صفر آمارور دسی از کانادا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

یونس امامی با شکست کشتی گیران ایتالیا و گینه بیسائو و شکست مقابل کایل دیک صاحب 4 مدال طلای جهان و یک برنز المپیک از آمریکا نماینده ایدان در دسته دوم وزن دوم این رقابت ها بود و حذف شد. .

در ادامه رقابت های امشب حسن یزدانی دارنده مدال طلا و نقره المپیک در فینال وزن 86 کیلوگرم حدود ساعت 21:35 به مصاف ماگومد رمضانف کشتی گیر روسی الاصل بلغارستانی می رود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *