انتشار جزییات بیشتر درباره نحوه قتل «آی‌نور» در الیگودرز / دادستان: زن همسایه اعتراف کرده که پس از خفه کردن کودک، گوشواره‌هایش را ربوده، او را در انبار کاه پنهان کرده / او پس از دو روز جسد کودک را در چاه فاضلاب انداخته

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا: دادستان و انقلاب الیگودرز اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده، فردا صحنه قتل آینور (دختر سه ساله) با حضور قاتل و خانواده مقتول بازسازی می شود.

جعفر گدرزی – (7 مرداد) 10 روز پس از ناپدید شدن آینور و 4 روز پس از پیدا شدن جسد او، به قتل زن همسایه اعتراف کرد و گفت: متهم پس از خفه کردن زن همسایه به سرقت گوشواره او اعتراف کرد. کودک او را در انبار یونجه پنهان کرد و دو روز بعد جسدش را در چاه فاضلاب انداختند.

وی تصریح کرد: در اولین ساعات پس از انتشار خبر ناپدید شدن این کودک در اینترنت، من و قاضی کاچیک در محل حاضر شدیم و با خانواده و بستگان کودک صحبت کردیم.

الجعفری ادامه داد: پس از پیدا شدن جسد کودک در چاه فاضلاب مجاور، چهار نفر از اعضای این خانواده شامل دو زن و دو مرد برای تحقیقات بیشتر دستگیر شدند. زن میانسال همسایه پس از بازجویی به قتل آینور اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دلایل و انگیزه قاتل از این اقدام ادامه دارد، نماینده دادسرای الیجودرز گفت: یکی دیگر از اعضای این خانواده که به احتمال زیاد شاهد این قتل بوده است برای بازجویی احضار شد و این اظهارات شخص روشن شد. می تواند در روند پرونده موثر باشد.

وی افزود: پس از تطبیق اظهارات قاتل با جزئیات محل قتل، اطلاعات بیشتر و دقیق تری در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *