انتشار ویدیویی جدید در فضای مجازی؛ فرد مهاجم سر ترامپ را مستقیما هدف گرفته بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

عربی: فیلم جدیدی منتشر شده است که لحظه تیراندازی مهاجم به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری این کشور را در جریان تجمع انتخاباتی روز شنبه در پنسیلوانیا نشان می دهد.

فیلم جدید تیرانداز را نشان می دهد که مستقیماً به سمت سر ترامپ نشانه می رود، اما به محض اینکه مهاجم ماشه را فشار داد، ترامپ صورتش را برگرداند تا به صفحه نمایش پشت سر خود نگاه کند و به طور معجزه آسایی از گلوله مهلک طفره رفت و آن را به سلامت کشت.

در این ویدیو که لحظه قبل و بعد از اصابت گلوله به گوش ترامپ را نشان می دهد، می بینید که ترامپ با «کج کردن سر» به طرز باورنکردنی از گلوله طفره می رود.

این عکس ها که تنها چند ثانیه قبل از تیراندازی به رئیس جمهور سابق آمریکا فیلمبرداری شده بود، مورد توجه گسترده کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. بسیاری از کاربران این لحظه را “معجزه” توصیف کردند که جان ترامپ را نجات داد.

ترامپ در اولین بیانیه خود پس از این حادثه که در پلتفرم اختصاصی خود، “حقیقت اجتماعی” منتشر کرد، اعلام کرد که گلوله “به بالای گوش راست من اصابت کرده است.”

او چند دقیقه بعد از اینکه روی صحنه رفت، درباره احساسات خود در زمان تیراندازی گفت: «من بلافاصله متوجه شدم که مشکلی وجود دارد زیرا صدای وزوز و شلیک گلوله را شنیدم و بلافاصله احساس کردم گلوله پوستم را سوراخ کرد. بنابراین، من فوراً می دانستم چه اتفاقی دارد می افتد.

وی همچنین در بیانیه خود افزود: غیرقابل باور است که چنین اقدامی در کشور ما رخ داده است. من در مورد تیراندازی که اکنون مرده است، چیزی نمی دانم. ترامپ همچنین از سرویس مخفی آمریکا و مقامات مجری قانون به دلیل واکنش سریع آنها به تیراندازی اخیر در باتلر، پنسیلوانیا تمجید کرد. وی افزود: مهمتر از آن، مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده مقتول این راهپیمایی و همچنین خانواده یک نفر دیگر که به شدت مجروح شده است، اعلام می کنم.

شایان ذکر است که سوء قصد نافرجام علیه ترامپ در 13 جولای در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در باتلر پنسیلوانیا رخ داد که یکی از گلوله های توماس متیو کروکس به گوش رئیس جمهور سابق اصابت کرد و یکی از حامیان وی نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت. مرده. سرویس مخفی آمریکا توانست کروکس را در صحنه جنایت بکشد، اما انگیزه عامل جنایت هنوز مشخص نیست.

از سوی دیگر، دونالد ترامپ که روز شنبه در پی سوء قصد نافرجامش پس از اصابت گلوله، گوش راست خود را پانسمان کرد، شامگاه دوشنبه 25 جولای در اولین حضور عمومی خود وارد سالن همایش ملی جمهوری خواهان شد و هواداران او را تشویق کردند. .

اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) اعلام کرد فردی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را در جریان گردهمایی انتخاباتی اش در پنسیلوانیا تیراندازی کرد، توماس متیو کروکس، مردی 20 ساله اهل پنسیلوانیا بود.

توماس متیو کروکس روی پشت بام انباری در فاصله 130 تا 140 متری ترامپ قرار داشت و قبل از اینکه ماموران سرویس مخفی رئیس جمهور سابق آمریکا را هدف قرار دهند و سرنگون کنند، چندین گلوله به سمت رئیس جمهور سابق آمریکا شلیک کرد.

بررسی جزئیات این حادثه که شاید تاریخ ایالات متحده آمریکا را برای همیشه تغییر داده باشد همچنان ادامه دارد و هر روز فیلم ها و جزئیات بیشتری در رسانه ها منتشر می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *