انویدیا می‌خواهد به شرکتی با ۱۰۰ میلیون دستیار هوش مصنوعی تبدیل شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا در آخرین اظهارات خود گفت که می‌خواهد شرکت تحت مدیریت او به ۱۰۰ میلیون دستیار هوش مصنوعی برای افزایش بهره‌وری مجهز شود.

هوانگ در پادکست Bg2 گفت: “امیدوارم روزی انویدیا شرکتی با 50000 کارمند و 100 میلیون دستیار هوش مصنوعی در همه گروه ها شود.” مدیرعامل انویدیا آینده ای را توصیف کرد که در آن غول های فناوری از دستیاران هوش مصنوعی در هر بخش برای بهبود نتایج کار استفاده می کنند. جنسن هوانگ قبلاً گفته بود که بشریت به هوش مصنوعی بیشتر و پیشرفته‌تری نیاز دارد. زیرا تنها هوش مصنوعی می تواند به حریف نوع خود تبدیل شود.

انویدیا در حال حاضر از دستیارهای هوش مصنوعی استفاده می کند

به گفته هوانگ، دستیاران هوش مصنوعی می توانند هر وظیفه ای را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنند و هر کدام از این دستیاران می توانند وظیفه ای را بر عهده بگیرند. او در ادامه گفت که شخصاً با دستیاران هوش مصنوعی تعامل دارد و مانند بسیاری از شرکت های فناوری، انویدیا دستیارهایی را برای بهبود امنیت سایبری، طراحی تراشه و مهندسی نرم افزار توسعه داده است.

به گفته جنسن هوانگ:

هوش مصنوعی‌ها می‌توانند هوش مصنوعی‌های دیگری را برای حل یک مشکل خاص به‌کار گیرند. [انسان]”

هوانگ گفت که هوش مصنوعی می تواند همه مشاغل را تغییر دهد، اما استفاده از آن می تواند مشاغل را نیز تثبیت کند. مدیر عامل انویدیا معتقد است که استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری در نهایت منجر به افزایش درآمد شرکت، رشد بهتر یا هر دو خواهد شد. در نتیجه، کارکنان کمتری به دلیل درآمد کمتر اخراج می شوند.

علاوه بر این، جنسن هوانگ می گوید، انسان ها باید بین تریلیون ها مشکل را انتخاب کنند و تصمیم بگیرند که کدام یک را حل کنند، در حالی که ربات ها می توانند بسیاری از راه حل ها را به طور خودکار پیاده سازی کنند. این در نهایت منجر به استخدام افراد بیشتر می شود. زیرا بهره وری شرکت افزایش یافت.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *