اپل هزینه تعویض باتری آیفون ۱۶ پرو را ۲۰ درصد گران کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: صفحه وب تعمیر و سرویس آیفون اپل نشان می دهد که این شرکت هزینه تعویض باتری سری آیفون 16 را نسبت به سری قبلی افزایش داده است.

طبق اطلاعات موجود در این صفحه، باتری های جایگزین آیفون 16 پرو و ​​پرو مکس تازه معرفی شده 119 دلار قیمت دارند. این عدد نشان دهنده افزایش تقریباً 20 درصدی قیمت تعویض باتری برای مدل های آیفون 15 پرو است.

اگر Ferti دارای AppleCare+ باشد و ظرفیت باتری شما کمتر از 80 درصد مقدار اولیه باشد، Ferti می تواند بدون هزینه اضافی باتری را تعویض کند. اما کاربرانی که سرویس ذکر شده را ندارند باید هزینه تعویض باتری را پرداخت کنند.

افزایش هزینه تعویض مدل های آیفون 16 پرو به عوامل مختلفی مرتبط است. تصاویری که از چندین منبع به بیرون درز کرده حکایت از وجود قاب فلزی برای دستگاه های آیفون 16 دارد که مدت هاست روی باتری های موبایل دیده نمی شد. این ویژگی مدیریت حرارت دستگاه را بهبود می بخشد و ممکن است عمر باتری را افزایش دهد.

اپل همچنین سخت افزار داخلی سری آیفون 16 را برای سهولت در تعویض باتری طراحی کرده است. این اقدام با هدف پیروی از قوانین اتحادیه اروپا انجام می شود که بر اساس آن سازندگان تلفن همراه باید تا ژوئن 2025 امکان تعویض باتری با گجت های محبوب را در اختیار کاربران قرار دهند. این ممکن است شرکت را وادار کرده باشد که مبلغ اضافی را برای طراحی مجدد تجهیزات داخلی هزینه کند. .

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *