ایرانسل نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» را دریافت کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت روابط عمومی ایرانسل در بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیست و یکمین جشنواره روابط عمومی ایران موفق به دریافت جایزه “رهبر هوشمند و دیجیتال روابط عمومی” و “بهترین روابط عمومی در شبکه های دیجیتال و اجتماعی” شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر – سه شنبه 2 بهمن 1403 بیستمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع «بررسی نقش روابط عمومی در همکاری های سازمانی ملی و بین المللی» با تلاوت پیام رئیس و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) و با حضور دکتر محمدجعفر قیم پناه، معاون اجرایی و رئیس موسسه رئیس جمهور، الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، سید محمد مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و جمعی از فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در مرکز همایش ها حضور یافتند. از کتابخانه ملی

در این مراسم با توجه به رای هیئت داوران، به دلیل برتری در حوزه های مختلف ارتباطی به ویژه روابط عمومی دیجیتال و استفاده از هوش مصنوعی، لوح تقدیر و نشان ویژه «روابط عمومی پیشرو هوشمند و دیجیتال» از سوی ایرانسل اعطا شد. بیستمین سمپوزیوم روابط عمومی کند

همچنین با توجه به رعایت استانداردهای تخصصی (علمی – صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت در فعالیت، لوح و نشان «بالاترین روابط عمومی در حوزه دیجیتال و شبکه های اجتماعی» اهدا شد. در بیست و یکمین سال برترین ها جشنواره روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل اختصاص داشت.

دکتر مسعود بیزیکیان رئیس جمهوری ایران نیز در پیامی که برای این رویداد ارسال کرد، با تاکید بر اهمیت روابط عمومی در سازمان ها، گفت: روابط قوی، علمی و موثر با مردم الگوی مدیران و اینجاست. می توان راه، نبض افکار عمومی را در پیش گرفت، همکاری مناسبی را ایجاد کرد و از سوی دیگر اطلاعات لازم را به صورت عادلانه در اختیار مردم قرار داد.

وی همچنین در این پیام گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از ثمرات آن بهره مند شویم، روابط دولت و ملت را بهبود بخشیده و تقویت کنیم، در حد توان در خدمت افکار عمومی باشیم تا بتوانیم همکاری با رسانه ها و توسعه اجتماعی. و اجماع سیاسی

در بخشی دیگر از این مراسم پیام خانم ناتاشا پاولوویچ بویا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

رئیس سازمان سیما در این پیام با اشاره به موضوع این رویداد که «نقش روابط عمومی در توسعه و اجماع سازمانی، ملی و جهانی» است، تاکید کرد: چابکی راهبردی در روابط عمومی، افزایش مشارکت داریم. از طرف های ذینفع و تعهد ما به ارتباط اخلاقی نیاز داریم.

پاولوویچ بویا در بخشی دیگر از این پیام به اهمیت بین المللی روابط عمومی ایران نیز اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: امیدوارم جامعه روابط عمومی ایران را در جایگاه رفیع خود در جامعه روابط عمومی جهان ببینم. زیرا معتقدم شما می توانید کمک بزرگی به جامعه روابط عمومی کنید.

در این سمپوزیوم دو کارگاه آموزشی با رویکرد مهارت آموزی و دو نشست علمی ویژه با ارائه هشت مقاله از اساتید ایرانی و خارجی برگزار شد.

همچنین بیانیه پایانی این سمپوزیوم شامل دستورالعمل ها و دستورالعمل های اجرای روابط عمومی در روند تسهیل توافق و اجماع منتشر شد.

روابط عمومی ایرانسل همواره در تلاش بوده است تا با هدف استراتژیک ایرانسل برای گذار از مخابرات به فناوری فناوری و به عنوان “اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران” و “اولین ارائه دهنده 5G و رکورددار اینترنت. سرعت و تعداد سایت های 5G” همگام باشد. در ایران» در چارچوب مسئولیت اجتماعی خود، برای تقویت بیشتر ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها با استفاده از فناوری های نوین، از جمله هوش مصنوعی و اجرای طرح‌های ایرانسل برای کمک به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال در حوزه ارتباطات و مسئولیت‌های رسانه‌ای.

تبلیغات بنری

منبع : پایگاه خبری entekhab

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *