ایران: انصارالله با برقراری آتش‌بس موقت برای ورود کشتی‌های امدادرسان موافقت کرده است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که گروه انصارالله یمن با برقراری آتش بس موقت برای ورود یدک کش ها و نیروهای امدادی به منطقه موافقت کرده است.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل – چهارشنبه به وقت محلی درباره ادعای سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مبنی بر تهدید گروه انصارالله یمن به هدف قرار دادن کشتی های نجات اعزامی برای سرکوب نفتکش گفت. گروه انصارالله یمن در راستای اجرای سیاست حمایت از فلسطین و ممانعت از انتقال سوخت به صهیونیست‌ها، بارها اعلام کرده است که تا زمانی که جنگ در یمن باشد، به کشتی‌های حامل نفت این رژیم در یمن حمله خواهد کرد. غزه در دریای سرخ ادامه دارد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد افزود: پس از آتش سوزی کشتی حامل نفت برای نظام.[الإسرائیلی][با بروز مخاطرات زیست محیطی، برخی از کشورها از انصارالله خواستند تا به یدک کش ها و نیروهای امدادی اجازه ورود به منطقه را بدهد، «منطقه دارای آتش بس موقت است»]»[وظهورمخاطربیئیه،طلبتبعضالدولمنأنصاراللهالسماحلقواربالقطروعمالالإنقاذبدخولالمنطقه”المنطقهمعوقفمؤقتلإطلاقالنار”[وبروزخطراتزیست‌محیطی،برخیکشورهادرخواستکردندکهانصاراللهباآتش‌بسموقتاجازهدهدکشتی‌هاییدک‌کشوامدادرسانواردمنطقهشوند»

این خبرگزاری افزود: انصارالله نیز با در نظر گرفتن ملاحظات انسانی و زیست محیطی با این درخواست موافقت کرده است. عدم ارائه کمک و جلوگیری از نشت نفت در دریای سرخ تقصیر برخی کشورهاست و نه از نگرانی احتمال حمله به آنها.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *