ایران خواستار برگزاری فوری نشست فوق‌العاده سازمان همکاری‌های اسلامی شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دانشجو: معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر کشور با توجه به اهمیت و ضرورت مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و همچنین وضعیت خاص مردم غزه، از طرف جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد کرد: نشست فوق العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در اسرع وقت برگزار می شود.

کاظم غریب آبادی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه اعلام کرد که ایران بار دیگر حمایت بی قید و شرط خود را از آرمان فلسطین و احقاق حقوق مسلم ملت فلسطین از طریق تشکیل کشور مستقل فلسطین در سراسر کشور اعلام می کند. جهان سرزمین های اشغالی با پایتختی قدس شریف، عضویت کامل خود را در سازمان ملل اعلام می کنند.

وی ادامه داد: اقدامات تروریستی این رژیم تنها به فلسطین و لبنان محدود نمی شود. این رژیم اخیراً با حمله تروریستی به مراکز دیپلماتیک ایران، رهبر حماس را در ایران نیز در اقدامی تروریستی به شهادت رساند.

غریب العبادی افزود: این رژیم تهدیدی برای صلح و امنیت منطقه و بین المللی است و باید جلوی وحشی گری و جنایات آن گرفته شود.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان در خاتمه با توجه به اهمیت و ضرورت مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و همچنین وضعیت خاص مردم غزه، از طرف جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داد. اجلاس فوق العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در اسرع وقت برگزار شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *