اینستاگرام به قابلیت افزودن متن و تصویر روی عکس پست‌ها مجهز شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در چند ماه گذشته متا تلاش کرده است تا اپلیکیشن اینستاگرام را برای رقابت با TikTok بهبود بخشد. برای رسیدن به این هدف، امکانات مختلفی از این اپلیکیشن شبکه اجتماعی را معرفی و ارائه کرده است. ظاهرا متا همچنان می‌خواهد اینستاگرام را پیشرفته‌تر و کاربرپسندتر کند و دو ویژگی جدید را معرفی کرده است: اضافه کردن متن به عکس‌ها و قرار دادن عکس در بالای عکس دیگر به جای استیکر.

به گفته وبلاگ رسمی اینستاگرام، این اپلیکیشن به شما امکان می دهد مستقیماً از ویرایشگر پست به عکس های خود متن اضافه کنید. این بدان معناست که برای افزودن متن نیازی به استفاده از برنامه دیگری ندارید. نوشتار می تواند به پست شما کمک کند تا از بقیه تصاویر فید شما متمایز شود یا به مخاطبان شما کمک کند اطلاعاتی را که ممکن است در عنوان پست شما وجود نداشته باشد ببینند.

قابلیت استیکر عکس اینستاگرام

اکنون می توانید از طریق ویرایشگر پست، عکس دیگری را نیز به عنوان برچسب عکس اضافه کنید. طبق یک پست وبلاگ اینستاگرام، وقتی روی تصویری که چندین لایه دارد ضربه می‌زنید، می‌توانید شکل آن را از مستطیل به مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید. این یک ویژگی عالی است و کاربران احتمالا راه های هوشمندانه ای برای استفاده از آن در عکس های خود پیدا خواهند کرد.

نوارها و داستان ها نیز از نظر متن بهبودهایی ایجاد می کنند. برای این نوع محتوا، کاربران به فونت‌ها، افکت‌ها و انیمیشن‌های متنی جدید دسترسی پیدا می‌کنند.

اینستاگرام اخیرا ویژگی ها و قابلیت های زیادی را معرفی کرده است. از جمله آزمایش یک ویژگی شبیه به اسنپ مپ، راهی برای افزودن آهنگ به پروفایل ها و امکان اشتراک گذاری 20 اسلاید در یک پست.

باید منتظر ماند و دید که این شبکه اجتماعی محبوب در آینده میزبان چه ویژگی های دیگری خواهد بود. ویژگی های جدید اضافه شده به این نرم افزار قطعا می تواند جذابیت این شبکه اجتماعی را برای کاربران بیشتر کند. متا در تلاش است تا در مجموع از تیک توک پیشی بگیرد و برای رسیدن به این هدف، امکانات مختلفی را برای اینستاگرام در نظر گرفته است.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *