اینستاگرام ویدیوهای محبوب را با کیفیت بالاتری نشان می‌دهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا برخی از ویدیوها در اینستاگرام تار هستند در حالی که برخی دیگر واضح هستند؟ بدیهی است که کیفیت ویدیوی شما در اینستاگرام به تعداد بازدید بستگی دارد. آدام موسری رئیس اینستاگرام در توضیح جدید خود دلیل کیفیت پایین برخی از ویدیوها را توضیح می دهد.

به گزارش TheVerge، الموسری اظهار داشت که کیفیت ویدیوهای اینستاگرام به تعداد بازدید بستگی دارد. کاربر One Trades بخشی از صحبت های خود را در یک کلیپ بازنشر کرد و گفت:

“به طور کلی، ما می خواهیم ویدیوها را با بالاترین کیفیت ممکن نشان دهیم … اما اگر چیزی برای مدتی تماشا نشده باشد، و از آنجایی که اکثریت قریب به اتفاق بازدیدها در ابتدا اتفاق می افتد، ما آن ویدئو را با کیفیت پایین تر نشان می دهیم ، اگر آن ویدیو بازدیدهای بیشتری داشته باشد، کیفیت بالاتری دارد.”

وی افزود: پلتفرم اینستاگرام این کار را با هدف «ارائه محتوای با کیفیت به مردم» انجام می دهد.

موساری بعداً در پاسخ به یک پست Threads نوشت: این کلیپ نشان می‌دهد که اینستاگرام منابع بیشتری را به ویدیوهای سازندگان اختصاص می‌دهد که بازدیدهای بیشتری را جذب می‌کنند.

موساری در پاسخ به یکی دیگر از کاربران Threads که پرسید آیا این رویکرد به سازندگان کوچک‌تر آسیب می‌زند، گفت که تغییر در کیفیت ویدیو “آنقدر بزرگ و قابل توجه نیست”. او در ادامه به همان کاربر گفت: “این یک نگرانی قانونی است”، اما مردم با ویدئوها بر اساس محتوای آنها تعامل دارند نه کیفیت آنها.

این با روشی که متا قبلاً رویکرد خود را توصیف کرد مطابقت دارد. در سال 2021، این شرکت انتظار داشت که نتواند منابعی را متناسب با افزایش تعداد ویدیوهای آپلود شده در پلتفرم تخصیص دهد. (سال گذشته، متا تخمین زد که روزانه 4 میلیارد ویدیو در فیس بوک ارائه می دهد.)

متا در مقاله‌ای در وبلاگ خود نوشت که به منظور صرفه‌جویی در منابع محاسباتی برای تعداد نسبتاً کمی ویدیوهای پربازدید، سریع‌ترین و ساده‌ترین روش رمزگذاری را ارائه می‌کند. پس از تماشای یک ویدیو به اندازه کافی، رمزگذاری قوی تری می شود. هنگامی که همان ویدیو به اندازه کافی در Meta محبوب شد، پلتفرم پیشرفته ترین پردازش را برای ویدیو اعمال می کند. در نتیجه، محبوب ترین سازندگان معمولا بهترین ویدیوها را دارند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *