این اعتبار ملی است؛ آغاز طرح اعتبار ملی در بانک‌ملی ایران

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات متنوع در زمینه تامین مالی کم هزینه برای تامین نیازهای مالی خانواده ها، طرح “اعتبار ملی” را در آستانه روز دولت معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایرانیان؛ طرح «اعتبار ملی» با هدف تامین منابع مالی ارزان مورد نیاز اقتصاد خانواده تهیه و تدوین شد.

در این طرح که قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان بر اساس امتیاز حساب تا سقف 5 میلیارد ریال را دارد، شرایط به گونه ای طراحی شده است که دسته های مختلف بتوانند به صورت شخصی و بر اساس سامانه بام اقدام به افتتاح حساب کرده و به راحتی ردیابی کنند. امتیازات حساب باز شد

طرح تسهیلات جدید بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتبار ملی» در زمره تسهیلات تأمین مالی غیردولتی با نرخ 14 درصد و بازپرداخت 12 تا 36 ماهه پس از احراز شرایط، تسهیلات می باشد در کمتر از 3 ساعت به حساب متقاضی واریز می شود.

این طرح برای کلیه رتبه های اعتباری مشتریان بر اساس میانگین عملکرد حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر حقوق قابل دریافت است.

متقاضیان دریافت تسهیلات در سامانه «اعتبار ملی» سه ماه پس از افتتاح حساب، در صورت احراز شرایط از نظر میانگین عملکرد حساب، پس از حداقل سه ماه و حداکثر 18 ماه، می توانند تسهیلات دریافت کنند. 6 ماه از حداکثر محدودیت زمانی اعلام شده، باید شروع به تعیین تخصیص امتیازهای کسب شده کنند.

لازم به ذکر است که هم اشخاص حقیقی و هم اشخاص حقوقی می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *